![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Silver
|
![]()
http://www.cbp.gov/xp/cgov/travel/cl...and_filing.xml
Quote:
For meg er dette faktisk ganske gode nyheter, da jeg for to år siden hadde en ekkel episode der jeg og min kjære gikk sammen i passkontrollen, og hvor passkontroløren sa bryskt til oss "One-by-one, it doesn't work like this around here!" - ganske sårende i grunn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det går fremover...selv om det også funker med to års aldersforskjell på min man og meg selv - da lyver jeg på oss at vi er brødre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bonusjeger
|
![]()
Har to ord: på tide.
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Liten off topic – men jeg er positivt overrasket over hvor mange homofile det er i Dubai (jeg vet jeg er inhabil – men synes UAE får mye pepper). Det er mye mer åpenlyst og obvious enn man skulle forventet.
Så vidt jeg forstår skal man være litt diskre, og holde amorøsiteten offentlig til hva man vanligvis ser på et typisk norsk utdanket heterofilt ekteskap (det vil si lite klining på fortauet osv.) ![]() http://www.beyondgay.com/about-dubai/gay-guide-dubai/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
The yankees kan dette med å formulere seg:
"... and other domestic relationships". Lurer på hva som ligger i det. ![]() Fast jeg og min mann har gått som en familie de siste 5 årene, og det uten problemer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
For to år siden havde vi (min mand og jeg) ikke noget problem på SEATAC med komme med een tolddeklarering og gå sammen til immigration. (vi havde for en sikkerheds skyld taget en kopi af vielsesattesten med - men det var der ikke behov for)
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Vindforhold i høyen, i forhold til ekstreme forhold på bakken. | Polaris | Flyteknisk forum | 16 | 27-03-2011 23:51 |
Lufthansas annonseringer rettet mot homofile | LN-RJJ | Flyforum | 6 | 26-09-2010 11:14 |
SAS ønsker flere homofile passasjerer. | _JEP_ | Flyforum | 12 | 04-07-2008 15:42 |
US CBP skal på smilekurs | The Ticketor | Flyforum | 2 | 22-09-2004 10:33 |