![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Hong Kong.
Sitter i en gammel taxi på vei til flyplassen for å fly MU til PVG i J. Ha en riktig fin dag verden! M
FAA Airline Transport Pilot B744, CL-65, CFI, CFII Single & Multi Engine. AC: B747-400/LCF/-8 CRJ-900 CRJ-700,C-140,152,172R/SP&P/RG, PA-44,PA-28,BE-76. Hours logged: 9000+ OFT 08/09/11/12 HAI 10/11 Delta/United Express CR7 First Officer 2012 Captain 2015 Worldwide 747 First Officer 2016 Captain 2023 ----PAX:A318/9/20/1,A332/3/43,A380,B717/32/33/34/35/36/3G/38/39,B744/74M,B752/3,B762/3/4,B772/W,B787-8/9/10,RJ85,CRJ,DH6/7/8,DC9/10,E120/70/90,F50/70,MD11/80/90,BE90 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad mandag fra Ris. Nå venter Bryggekontoret og dagen fylles med fokus på norske og svenske kunder. Satser både på å logge nok skritt i tillegg til en treningsøkt i kveld. Ha en flott start på uken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra trikken. Av sted for å kontorere litt. Husarbeid og bilvask på programmet i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Morgen fra Følling og Føllingstua Camping.
![]() Grått og vått, men det får så være. Oppe i rett tid og her dukes det for hjemreise om ca 2-3 timer. En kjapp tur innom Malm for litt lunsj hos mormor + at man har blitt satt til å hjelpe henne med å bytte tepper på gulv før vi kjører sørover. Det er litt omkjøringer på E6 mellom Steinkjer og Trondheims-området, men flyer trafikken bra er man hjemme ila ettermiddagen tenker jeg. Å komme seg hjem er altså dagens eneste plan på denne kanten. Ha en ypperlig en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Hoy mandag fra Sola. Her er en godt i gang, ja ferdig også - med private affærer. En har fått booka seg hjemreise fra MAD den 30/6.
Nå får en hive seg på litt jobb saker. I morgen går turen mot øst og Oslo hvor de neste tre dager skal tilbringes. Ha en bra uke ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God formiddag fra dumpa på Berger
Her har man kommet godt i gang med dagen. Et par bøtter kaffe er innhalert. Hjem fra Tromsø i går kveld etter en helg i Tromsø hvor man har feiret min bestemors 80 års dag. Var rimelig mye snø, så gleden var stor når jeg fikk en Suzuki Vitara som leiebil. Ikke noe fest av en bil. Men en litt høyere sak som klatret opp alle de glatte bakkene i Tromsø med tildels store mengder snø uten så mye som å hikke. Passet perfekt til anledningen. Ellers så leverte rødsnutene. Skarp rute både oppover og nedover.Og crewet var trivelig og smilende. Ikke så mye mer enn kan be om på en slik innlandsflight. Var så heldig at jeg dro på meg en treseter alene på flighten nordover. Og med ellers stapp fullt fly, så var det jo ganske deilig. Men jeg fikk den i retur på hjemreisen i går. Kom en familie med bebis og rimelig heftig mye håndbagasje.... Var faktisk såpass at ene flyvertinnen bemerket det... Og mens de holdt på å plassere seg, så sto jeg og ventet på dem (sperret heldigvis ikke midtgangen for andre akkurat da) og etter en god steund så så hun flyvertinnen på meg med en rimelig oppgitt smil og vi hadde et øyeblikk en herlig enighet om hva vi begge mente om opplegget. Gikk heldigvis greit nedover, barnet var ganske happy og foreldrene flinke så alle var happy ved ankomst OSL. Forøvrig kan det nevnes at jeg var flyttet av DY før avreise. Til tross for at seter var bestillt og betalt for. Så får gå en liten klage med ønske om refusjon til dem. Nå blir det å kjempe seg til litt lunch. Kvelden går med å ta siste finnish på rommet til JR så han kan få flyttet tilbake igjen. Triveli mandag ønskes alle S |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Feb 2013
|
![]()
God formiddag fra Pretoria!
![]() Her har vi beseiret byråkratiet på trafikkstasjon #4 og "learning license" for datteren til venninna mi er nesten på plass, mangler bare en teoriprøve som skal tas om et par uker. Jeg har ringt Emirates og sitter å vurderer om jeg skal oppgradere hjemreisa til Business Class eller ikke... Frister veldig, men det koster litt mer enn jeg hadde håpet. Hmmm... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
G' ettermiddag fra Alfaset. En dag som begynte 5 minutter for seint, etterfulgt av redusert bemanning på avdelingen og mer enn nok å gjøre, endte i avgang et drøyt kvarter før skjema
![]() Også var det rødbeter i kantina (jeg gikk for kalkunschnitzel) Straks bare innspurten igjen, og så er det straks tirsdag, og da er det jo igjen straks onsdag, og da er man bare halvvegs til helga. Ryktes også at det finnes en flybillett med mitt navn på som er gyldig på et par avganger nå til helgen, så denne uka blir riktig så bra ![]() Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Gnurgh .... har hostet skjorta av meg siste døgnet, så avsted til Doktor Dyregod i dag for sterkere dop ...
Selv kaffen smaker vondt, så her er det noe alvorlig på ferde... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Marina del Rey. Tåkete som bare rakkern her. I går skulle det bli 32 grader, men siden det var så tett tåke hele dagen stoppet nåla på 17. Det var småtustete å måtte ha på genser hele dagen.
Men nå er det litt mer ett fett, siden det er jobb på gang. Taxi til Avis om et par timer og så blir det å hente en kollega i Huntington Beach og så forsøke å selge oss inn hos noen ymse skrotinger. Tilbake hit i kveld, men ikke til Ritz. Nå er det hverdag frem til kollegaen er returnert ![]() Ha en fin en
![]() |
#11 | |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God kveld fra Bergen. Et par øl i kveld og fotballkamp blir fint. Et fett hvem som vinner, så lenge de har blå drakter... KTBFFH
Sent fra min SM-G901F via Tapatalk
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Alltid greit med en Tjommi og se kamp med.
Sent fra min SM-G901F via Tapatalk
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Feb 2013
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |