![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Morn fra verdens navle Lillestrøm. Hmm, da trappes togstreiken faktisk opp. Så får man se hvor lang tid det tar før de forhandler igjen... Ønsker alle en fin kaosfri dag!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings fra Østerås.
Herlig dag uten en eneste plan. Heller mot litt høstlig turgåing og så noe varmende i glasset i selskap med Cormoran og vennene hans. Ha en krisp og fin onsdag ![]()
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo nord/øst - flott morgen med litt tåke og pluss 3,5 grader - bra at det ikke er minusgrader - da det er rått i veibanen - det hadde blitt vanskelige kjøreforhold på småveiene.
Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra trikken. I kveld skal det pakkes for morgendagens tur, samt spinnes litt på Sats. Ha en fin dag
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Morn fra jobb. Her skal det straks fråtses i en Skyr. Deretter mer kaffe. Og så skal jeg hyppig sjekke værmeldingen for Paris og pakke når jeg kommer hjem. Ha en fin-fin dag, ute og inne !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra toget. Var en gjeng som var på utflukt med støttekontakter på samme tog. De er jo så søte. - "JAAAAAAAAA, vi skal på tooooog!". (For de som skulle ville misforstå eller føle seg støtt, dette er ikke vondt ment men godt ment).
Ellers er Elefanten strålende fornøyd med basunfanfaren han fikk ved innlogging etter å ha investert ukepengene i fornyet medlemskap her på Flyprat. Ha en fin en.
![]() |
#7 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Heisann!
Basunfanfare her i Skaun også, medlemskapet selvsagt fornyet. ![]() Var en snartur i Oslo i går, kjapp konferanse og rett hjem igjen. I dag er det hjemmedag, ligger rim i gresset. Blir Lerkendal og fotball i kveld! Nyt dagen alle elefanter, kokosnøtter og farende fanter! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra dumpa på Berger
Rimelig grått på utsiden i dag, føles greit at jeg fikk på vintersko på bilen i går. Så er vi klare til det går fra grått til hvitt.... Ellers er det full fart, har litt mange baller i luften akkurat nå. Et par større saker som skal leveres innen neste ukene. Så er litt usikker på hvordan jeg skal få landet alt... men får mure meg inn bak skjermene mine her, så er det håp. Må bare sikre at jeg får tid til å delta på åpningen av Cargolux ruten neste uke. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
>>>>><<<<<
|
![]()
Mornings fra Nordre Nordland!
Skyet i dag her gitt. Mildvær gjør at vinteren holder seg borte i alle fall en stund til. Det hindrer imidlertid ikke saltstrøerne i å pøse ut lake. Mulig de får betalt fra vegvesenet til å gjøre tilsynelatende minst mulig for veigrepet, men mest mulig skade på kjøretøy. Nuvel... Må vel finne fram vinterluggene på privatkjerra. Er fortsatt tørt i Bodø, så ikkeno problem å kjøre med sommerdekk enn så lenge, men det kan fort snu seg. Medlemskap betalt for neste år. Går jo til å støtte en god sak. Ellers skal man bevege seg på jobb i ettermiddag. Må jo komme meg hjem. Så var man halvveis igjennom arbeidsuka da. Ha en fin en!
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Skjønner meg strengt tatt ikke helt på det. De er enige om at det bør finnes en nasjonal standard på lokførerutdanning, og det skal komme en nasjonal standard etterhvert.... så hva er de de krangler om da? God onsdag fra rett ovenfor den samme rundkjøringa som learjet jobber ved. Ny dag, nye muligheter og alt det der. Automaten gikk tom for cola i går, så vi får se hvordan det går. Håper som vanlig på anrop fra et ukjent nummer i kveld. Ha en god en ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God(?) Onsdag fra en stappfull IB express A320 på LPA på tur til LHR. Beinplass som gjør at jeg er misunnelig på enkelte pelsdyr i bur, akkurat styrtet ned på siste øla før boarding, vindussete, to imobile setekammerater....dette kan bli lange 4,5 timer nordover...
Anyway, ha en flott dag folkens :-)
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Myyyyye å gjøre, så blir jobbing sent i dag (men det kan skyldes litt lang lunsj også...). Fullt trøkk resten av uka, reising neste uke. Meeeen begynt nedtelling til 62K om noen uker
![]()
![]() |
#13 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Yayaya ... da var vi igang med dagens arbeide. Ikke altfor masete forløpig - vi får håpe det holder seg slik. Arbeidslysten har ikke trengt seg på ennå.
Sol og fint. Fortsatt t-skjortetemperatur på morran. Ryktes om at vi muligens skal få en liten regnskur i morgen kveld, men de sa de sist vi kkke fikk det også. Og well .. og vannet synker i Lake Lanier ... Godt man har privat brønn. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 11 | 21-08-2013 21:33 |
God onsdag morgen | EB | Flyforum | 25 | 07-04-2010 14:50 |
God onsdag morgen! | AirbusTrond | Flyforum | 20 | 13-06-2007 13:08 |
God onsdag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 08-06-2005 20:43 |