![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
November er her:-)
God morgen fra Ris. Starter dagen med en tur til OSL og et påfølgende frokostmøte på Clarion. Takket være t-bane trøbbel i går ble det over 23000 skritt - satser på noe mindre i dag. Ha en bra onsdag der du er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
God morgen fra MQX! Kom tilbake hit etter 3 dager i utmarken med temp. rundt 50-60 grader i solen og 40 i skyggen (også når solen var gått ned grunnet størknet (svart) lava). Ikke så gale grunnet mega lav luftfuktighet. Her i MQX er det behagelige 12 på natten og norsk sommer på dagen.
Har sett ting fra en annen planet inkl. en lava lake/innsjø - ble helt målløs (et meget sjeldent fenomen)! I dag går turen via LLI til GDQ og til Simiens fjellene. Ethiopian air er meget bra, også innenriks. Hvorfor ikke flere reiser til Etiopia er for meg et mega stort spørsmål. God onsdag! Sent from my iPhone using Tapatalk Pro |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra trikken. Vanlig kontordag i dag, før en tur på Sats er planlagt i kveld. Kan ikke bare drive å løpe heller. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Wien! Straks morgenkaffe i leiligheten før vi på formiddagen beveger oss ut til flyplassen. Der vil OS ta oss til Stockholm.
Ha en fin en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Gardermoen. Her ventes det på biltransport videre mot Lillehammer. Ventetiden benyttes godt. Har gått til anskaffelse av kaffe og croissant over kaffe+bakevare dealen til Narvesen.
Ha en glitters onsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra toget inn mot kontoret. Etter 3 kvelder hjemme er jeg endelig sånn skikkelig uthvilt. God søvn, fornøyd smurf og stor lykke.
Nå skal vinterens besøk til moderen på Tenerife bookes, tenker jeg. Nok en Asia tur avbestilles (juhuuuu), og så erstattes med litt Nord Amerika i Q1 istedenfor. I kveld skal det juges om øl&fly&Iot... Etter hva jeg forstår. Ha en fin en... eller to... evt ei
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Morn fra Skøyen. Våkna av en eller annen grunn kl 3 og slik ble jeg liggende til kl 06 hvor jeg sovna igjen. Kabom våkna plutselig 0815 - det var ikke hjemme jeg skulle være. Litt kjapp turnaround så kom man seg ut til kl 09.
Last edited by Hypern; 01-11-2017 at 09:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God ettermiddag fra Singapore!
Ankom i dag morges med Singapore Airlines fra CPH. Smekkfull flight, men allikvel utmerket service. Var greit med tidlig innsjekk og en lur. Deretter litt lunsj og så rundt og se seg litt om. Fullt program i morgen så det må nok bli minimalt med tull og tøys i kveld dessverre.... 32 grader og lettskyet her. Kan ikke klage.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Helluuu fra rett vestenfor!
Deilig dag. Må sove litt etter nattvakt, og så blir det pub og dagsaviser til ettermiddags. Henger i tillegg etter med både Morgenbladet og TU. Lukter tung alenefyll lang vei ![]() Løvblåserfri midtuke ønskes!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God onsdag fra 43000 fot rett over hjemme, på tide med frokost etter en god natts søvn over Atlanteren.
Det var en gode tider for kassamaskinen i gaten til KL i går kveld, falt for fristelsen selv og svei unna noen poeng og cash for ei flatseng. Må fly en time til i feil retning før vendereis etter noen timers venting i AMS. Ha en finfin onsdag folkens! :-) Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra jobben! Skrittkonkurransen er over, og man unngikk å havne nederst. En del bookinger i dag - mest spennende ferie til Colombia i januar og februar. Satser på å se nærmere på Cartagena, Medellin og Bogota i alle fall, og studere både det ene og det andre - inkludert landets berømte landbruksprodukt. Ha en fin dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Hu og hei og trallala ... trøtt i hue, men har fått i meg både første kaffekopp og frokost. Nå skal guttungen rulles ut av senga.
Kommer en brønntekniker om litt, så kanskje vi finner ut hva som har skjedd med vannet. Halloween passerte rolig. Ingen tegn til skrømt eller hekser, annet enn den fastboende. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 11 | 21-08-2013 21:33 |
God onsdag morgen | EB | Flyforum | 25 | 07-04-2010 14:50 |
God onsdag morgen! | AirbusTrond | Flyforum | 20 | 13-06-2007 13:08 |
God onsdag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 08-06-2005 20:43 |