![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Snart avgårde til bryggekontoret og dagens arbeidsøkt. Lunsjmøte på The Thief blir heller ikke feil. Ettermiddagen bør by på en treningsøkt. Ha en bra tirsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Morn morn! Tirsdag og en vanlig arbeidsdag ligger foran meg. Trøtt så jeg trenger litt kaffe for å komme i gang. Ønsker alle en riktig fin dag i lufta og på bakken!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]() Quote:
![]() Last edited by Martin; 15-11-2016 at 11:24. Reason: Fikset quote |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
[QUOTE=Concorde98;1071012]Skremmende samkjørte;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen. Nytter ikke å være i gang etter 05.00 om en skal være først ut på flyprat.
Hadde nok vært en kaosdag pga tåke om det fortsatt hadde vært flyplass på Fornebu i dag. Får se hvordan det er på Gardermoen. Går uansett stort sett greit om en tar første flyet. Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Du var først ute, men grytidlig.
Her i koloniene er vi våken enda og er faktisk edru. Har pugget litt på en type aksje salg og kjøp som heter trailing stop loss. Ser spennende ut, men må pugge videre. Kjøpt og solgt aksjer de siste 3 måpende og gjlort det rimelig bra, skjønt i liten skala, et par hundre dollar her og et par hundre der. Mere effektivt å kjøre på trailing stop loss, isteden for å være sta Trønder som nekter å selge med tap, må jeg gjerne vente ukesvis på at prisen går opp og over det jeg kjøpte for. Taper til på å vente. Bedre å låse inn profiten og selge hvis den begynner å dale nedover. Solgte Ford aksjer igår for $12.25 etter å ha kjøpt for $12 en måned siden. Prisen gikk dog til $12.50 igår, kunne ha tjent et par tusen lapper på toppen, sammen dagen hvis jeg hadde kunnet dette Trailing Stop Loss. ![]() Etter av Trump vant valget har mye av aksjemarkedet skutt i været så nå er det gromtid for å selge gamle aksjer. Før det snur og går helt på trynet. Ingen som vet. Kan vel like bare dra til Las Vegas. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord/øst - dagen startet med tett tåke som bilde viser og 5 pluss grader. Ellers er kaffen ferdig traktet fra kaffemaskinen og kontorpulten er klargjort for dagen styremøte og andre gjørem¨l.
Ha en god dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim
Det regner....mye !! Håper på kaldere vær snart....da blir det forretningsføre også ![]() Ha en flott tirsdag ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Og folk står opp før 5 frivillig jaja dem om det - selv for et a-menneske som meg blir det noe litt i tidligste laget.
![]() God morgen fra Oslo - har ikke dratt hjemmefra enda - men skal på en konferanse så jeg så ikke poenget med å dra inn på kontoret først. Men det blir gøy å ikke måtte betale for maten i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra trikken. Grått i Oslo sentrum, mens mer tåke hjemme, så ser ut som skydekket ligger på ca 100moh. Får vel jobbe litt før det skal spinnes på Sats i kveld. Ha en fin dag
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Skaun. Regn. Vind.
Grmpf... Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God ettermiddag fra vest i det sentrale østland!
Midt mellom nattvakter, så det er fortært en lett kylling-, laks- og brokkolipasta-lunch med siste glasset av søndagens røde, før det skal leses litt på sengekanten og så soves litt igjen. Kun dager til kollegial førjulstur til Praha. Det blir garantert vondt, men helt sikkert godt også ![]() Sola river i filler tåka her nå, så ha en strålende tirsdag!
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen.. Stor måne ute. Stor kaffekopp inne. Ser ut som at vinden har dreid litt. Lukter ikke så mye røyk nå. Gårsdagen var ille og luftkvaliteten var rævva.
Straks igang med seks arbeidsdager før det blir åtte dager fri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Tenkte jeg skulle sutre litt, men kom på at tidagern bare blir ødelagt av tre dager selvvalgt overtid. Jaja... God arbeidsøkt ønskes!
![]() |
#15 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Kimpton hotel på West Palm Beach. Rimelig gammelt og med en AC som høres ut som en syfabrikk i starten av den industrielle revolusjon... men det har litt Floridasjarm.
Og siden AC'en i det første rommet faktisk hørtes ut som om det var rådebank i 7 av symaskinene fikk jeg et nytt med havutsikt også. Nå er det bare å hoppe i dusjen. Få seg litt frokost og dra ut og hente leiebil. Så er det møter og fly opp til BWI i efta Ha en fin en
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag morgen | EB | Flyforum | 11 | 02-05-2017 13:53 |
God tirsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 12 | 13-11-2007 12:06 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 17 | 30-10-2007 14:01 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 10 | 29-08-2006 16:18 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 8 | 30-08-2005 16:39 |