![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen!
Tenkte ikke på at det er togstreik, men heldigvis kom mitt tog. Osl og bgo neste stopp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
En strålende morgen ønskes fra SK236. Om det blir full eller halv uke i Oslo vites ei, men det blir nok kjekt uansett. Har gått all in og avbestilt hotellet, men beholdt flybilletten, så jeg velger å kalle dette alle muligheters uke..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God formiddag fra Hong Kong. Godt fornøyd med Kowloon Shangri-La, kan trygt anbefales. I løpet av dagen skal man forflytte seg til Bangkok. Planen var å nyte turen i annen etage på en TG 747, men slik det ser ut nå vil thaiene sende en 773 for å hente meg. Ikke helt fornøyd
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Ser ut som himmelen er blå her i hovedstaden. Står og venter på en av Ruters blå. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad mandag fra bryggekanten. Forberedelser til de neste dagene i Gøteborg. Trening i kveld - m.a.o alt er som det pleier. Ha en bra start på uken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra øverst i Groruddalen - flott morgen før solen står opp på himmelen Innflyvning til Gardermoen er fra syd på 01 banene og det er bare å finne frem fotoutstyret folkens.
Ha en flott dag og begynnelsen på en ny uke. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Upgrade me....
|
![]()
Morn fra SK2304. Her har vi skade på flyet, og kommer oss ikke av flekken.....
LN-TUL det er TUL med..... Last edited by Tjab; 03-10-2016 at 10:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Snillfjord.
![]() Var oppe FØR 7.00 i morges, da er det håp for alle. Våknet til -1 og frost på alle kanter og i morges var det is på veiene i området. Her raste man ut døra rett etter 8 for å praie skyss med nabofruen for å komme meg til frisøren. Etter en brå start på dagen har man fått utrettet et eller annet av diverse oppgaver hjemme også. Lite planer ellers, så det passet fint at AY5 til JFK buldret forbi nå nettopp og etterlot ei flott stripe over himmelen-intet er penere( sier jeg ). Ha en fortreffelig en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Gawd .. som Langbein sa på originalspråket. Oppe før bikkjene i dag. Uvanlig.
Har fri men mye som må gjøres. Ikke minst innkjøp av hundefor - er nede på siste boksen. Må en tur på dynga også. Og Costco. Pluss diverse gjøremål rundt huset. Og klesvask etter Norgesturen. Og tømme rommet til guttungen for oppvask og skittentøy. Men først en kopp kaffe ..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God kveld fra Lillestrøm. Ble travel dag i dag. Men nå begynner jeg å se lyset i enden av tunnellen... for i dag.
Men det ser ut til å bli en heftig periode frem til i starten av Desember. Om alt blir som fryktet, fornyer jeg EBG og BA GGL på 6mndr uten å ha gjort MR. Litt usikker på om det er noe positivt. ![]() Ha en fin en. Jeg må henge opp vasken.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Halla, ligger som et slakt i vannrett stilling etter dagvakt. En tidligvakt til så blir det en dag fri før det braker løs igjen. Langfriperioden kan sees i periskopet, bare litt langt unna i horisonten.
Psst, jeg som trodde Tapatalk var en form for oppsamling av bonuspoeng helt til Guggle mente noe helt annet.
![]() |
#12 |
>>>>><<<<<
|
![]()
God kveld fra blåbyen! I dag har dagen gått til å lære opp en kollega på Sortlandskjøringa. Mannen kan kjøre, så var stort sett bare rutiner som skulle læres bort. Men deilig dag på jobben med kaffe i kopp og prat med hyggelige passasjerer innimellom rutinelæringa.
Temperaturen kryper nedover på graderstokken, og på det høyeste partiet var det snø i kantene. På tide å legge om snart? 2°C i Bodø i morges på tur til jobb... Ha en fin kveld!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God Mandag:-) | Scandinavien_Airlines | Flyforum | 14 | 22-02-2016 16:13 |
God mandag | KristianSk | Flyforum | 11 | 14-07-2014 23:04 |
God mandag | LN-FHU | Flyforum | 16 | 12-08-2013 14:46 |
God mandag | Someone | Flyforum | 33 | 14-12-2009 13:29 |
God Mandag!! | LN-MOW | Flyforum | 4 | 20-12-2004 21:33 |