![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Snart ut døren for en treningsøkt med en kunde - møte og trening er definitivt en bra kombo. Så blir det bryggekontoret resten av dagen og i kveld skal det pakkes til morgendagens reise. Ha en tipp topp torsdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Bergen. Stoppet Narcos s2 kl 22.30 i går for å få sovet ut, men ble liggende våken til 00.00. Tåler tydeligvis ikke Cola på kvelden i min alder. Frokost hos Thon var grei selv om ingen pappbeger for å ta med en Nespresso på veien. Mistet trikken, men den går tydeligvis hvert 3. min
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei og hopp! Begynner så smått å lysne her nordpå .. Har akkurat fått i meg første kaffekoppen og nå skal det freses litt egg og bacon.
Fire episoder Mr Robot gjennomsett i går - satser på det samme i kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God mornings fra Stavanger. Her har vi fått skyer på besøk, det er lenge siden det...
Frokost med yngste jenta er over og straks settes kursen mot Sola. Det blir nok en like. Travel dag som de tre foregående denne uka. Noe har definitivt endra seg på jobb, hadde mer pusterom før i tiden. Ha en knallbra dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings fra beste vest.
Kun nattjobbing på plakaten; late dager med bok og sengekos helgen ut her altså. Også må man unne seg litt godt på tallerkenen; idag en skikkelig torskeskive. Flott torsdag ønskes alle! ![]() Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Godmorgen fra Danmark.
Her har vi en solrik morgen og der venter en dejlig dag med 18-23 grader :-). |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra 20-bussen. Jobben kaller, og blir litt amputert da jeg først må i er eksternt møte før det blir DY1706 til NCE senere. Ting tyder på fullt fly. Spesielt lav pris var det heller ikke. Ha en fin dag
Fra Heltnormalt.no i dag ![]() Last edited by Someone; 22-09-2016 at 08:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Rommensletta - mindre trafikk på veien i dag - skyldes dette at folk bruker kollektivt ???
Ha en flott dag videre. JAN |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra studentbyen. Blir vel en travel nok dag, har en oppgave å finne ut av som greiest kan oppsumeres slik:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God morgen fra Lillestrøm. I går lå jeg bare og ristet i sofaen etter en heftig periode på jobb og privat. Men i dag må jeg nok inn på kontoret. En venninne lurte på om vi kunne finne på noe i helgen, jeg var sliten og foreslo å dra en tur på fjellet fra lør-søn. - "Neeei... jeg vil til Kosovo!" Yeah right, bye bye... flightmode ![]() Nuvel... er på tide å slurpe i seg det siste av kaffien og dilte avgårde.
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'torsdag herfra. Oppe relativt tidlig etter litt forskyvet døgnrytme de siste par dagene.
Planer for dagen er å hive klær i en koffert, og etterhvert komme seg ned til OSL så man kan overnatte der, og slippe å stresse med koffert og annet mas på bussen i morgen tidlig. Videre med en mye større buss over dammen i morgen ![]() Ha en god en! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Browncoat
|
![]()
Greetings fra Tananger
Her var nettopp alle sluser åpne, men de største var stengt da jeg skulle gå mellom 2 bygg her for få min siden. 16°C borte på stripen, og neppe særlig forskjell bort hit. Startet dagen med å kikke på klokken, som da fortalte meg at jeg skulle ha vært på jobb for en halvtime siden, da steg pulsen.. Fint med fleksitid ![]() Ingen planer for dagen, annet enn å høre fra en som jeg har skjønt at visstnok har fri i noen dager til.. Ha en fortsatt fin dag forumister ![]()
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra jobben. Trodde det skulle bli en rolig og grei dag, som i går, men så ble det nesten det motsatte. Hodepine nå. Nuvel, man får skritte seg opp til Majorstuen og finne et sted å spise, som avtalt. Spørsmålet er om det kan bli flesk og duppe på Larsen. Eller noe Indisk. Hvem vet - ikke jeg. Ha en fin-fin torsdag, plutselig er det helg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Lærdom...
1. Folk burde vaske av seg den søtlige lukten av ukers uvaskede understell før de går på toget i rushtiden. 2. Evt også klærne sine 3. Forøvrig: ![]() The struggle.... ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad torsdag | EB | Flyforum | 13 | 07-06-2018 14:49 |
Glad torsdag | EB | Flyforum | 23 | 22-12-2016 23:06 |
Glad torsdag:-) | EB | Flyforum | 17 | 08-12-2016 18:07 |
Glad torsdag:-) | EB | Flyforum | 13 | 28-01-2016 17:27 |
Glad torsdag... | EB | Flyforum | 25 | 03-08-2006 22:50 |