![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Først noen kopper Nespresso og nyheter før hjemmekontoret åpnes. Satser på å få de siste detaljene klare for morgendagens gruppe til Røros. Ha en bra onsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra havet.
Litt vind i natt og to helikopter på dagtid. Det er døgnet kort oppsummert. En nattevakt igjen så er det min tur å flakse heimover. Det blir greit. God helg på forskudd. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra BaneNOR sin stasjon i Sandvika hvor man venter på et av Norske Tog sine Type 72 med NSB sine logoer, i form av Vy sin linje L1, som jeg har kjøpt bilett til av #Ruter. Kunne også benyttet meg av Entur til det.
Phew, noen glemt da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra L1. Får vel komme meg på jobb og gjøre noe nytte for meg. I kveld blir det å synse litt over eteren. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Kaffen er på plass i magen, er på veg til et som begynner kl 08:30 - hadet
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra selveste Royal Garden i bartebyen. Fin frokost fortært. Full rulle fra første dag, så da er det bare å helle i seg kaffen og komme seg ut på landeveien... Tur/retur med SK Plus - litt hverdagsluksus med kaffe og kvikk lunsj
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra toget. Ny kontordag venter, der jeg skal legge ut annonse for å søke etter ny kollega som også skal "si ting & spille sang".
Våknet også opp til at jeg har blitt sølvmedlem hos Hilton rett før jeg skal bo der. Så da trengs det en telefon til BA for å ordne Diamond igjen i en fart. Ellers er livet lugnt. Ha en fin en
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Trondheim!
Var litt rart å se "Vy" på skjermen på stasjonen. Uniformene bar NSB-preg, og det samme med kaffekoppen. Kanskje dette ikke blir så ille? De glemte dog å servere Vy-kake, det synes jeg ville vært passende på en slik byttedag. Ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God dag fra AY942, på vei til LAS via HEL og SFO. Endelig ferie, kan knapt huske sist!
Sent fra min SM-A530F via Tapatalk
![]() |
#10 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God formiddag fra Flytoget. Først en liten tur til Bodø, også skal de små grønne ta meg med ut til Stokmarknes. Hjem igjen i morgen. Fin start på arbeidsuka etter påske. Ønsker alle en flott dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God ettermiddag fra Tunhovd!
Fortsatt vinter-ish i fjellet, men ikke nok til at det blir annen utendørsaktivitet enn bildet tilsier. Like strøken onsdag ønskes ![]() ![]()
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen. Da var det tilbake til striskjorte & havrelefse . Stille og rolig i huset med konemor på seminar, så vi koser oss.
Trump’ern skal til samme nærområde som fruen i dag, men hun er trygt innestengt i en konferansesal, så det går sikkert bra. De som skal ut og kjøre bil rundt lunchtider, er imidlertid f****d ... Ha en fin dag dere andre også. ![]() Last edited by LN-MOW; 24-04-2019 at 14:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Klepp. Noen skrev noe i en annen tråd om å være utskremt. Jo takk, det blir en laaaang natt i natt... Men jeg regner i alle fall ikke med å fryse...
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
Her kommer’n ......
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God aften fra Farsund. Stri dag på skauen i dag, så det kjennes i kroppen. Har tydeligvis vert lite trening siste året ja. Nå nytes noen fortjente pils i baren på hotellet.
Ha en fin fin aften ![]() ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad onsdag | EB | Flyforum | 9 | 13-06-2018 13:45 |
Glad onsdag:-) | EB | Flyforum | 13 | 21-03-2018 20:25 |
Glad onsdag:-) | EB | Flyforum | 22 | 02-08-2017 21:16 |