![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Morn fra Lillestrøm. Da var det onsdag og bare to dager til ferie del 2 i sommer. Litt skyet så tidlig på dagen men sola kommer nok etterhvert. Ha en fin en alle sammen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Morn fra Oslo. Våknet tidlig i dag men får sove litt til.
Sent fra min SM-G920F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad onsdag fra Ris. Klar for en innsats på bryggekanten før vi i ettermiddag/kveld skal arrangere 25-års bursdagsfest for en flott ung mann. Ikke ofte vi er i 25 års bursdager lenger - nå er det liksom oftere sølvbryllup eller markering av 25 år siden vi gikk ut av en eller annen skole som markeres;-) Ha en ungdommelig dag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Evenes. Aldri så liten Norges turné på gang; EVE-BOO-TRD (via MQN og MJF)-TRF.
Ha en god en alle ☺ |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Tjøme. Skyet i morgentimene, men Yr hevder de skal forsvinne om ikke lenge. Planen er og besøke en kamerat i pappaperm her nede. Ellers ganske lite på agendaen. Ha en fin dag
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Oslo. Nok en rolig dag på kontoret. Kanskje man skulle gå ut litt i solen for å kjøpe seg en støvsugerpose. Ikke lenge etter dagens lunsj er det klart for noen øl i sola. Har bare en uke igjen av Sommer-Oslo, så da får man utnytte det. Ha en fin-fin dag, med eller uten sol og/eller øl!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Göteborg,
Molnen ligger lågt över staden och lite kundmöten står på dagens agenda. I övrigt inte mycket nytt att rapprotera härifrån ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord.
![]() Skyet og blandet opphold/lett regn og 15+, ikke ille og varselet sier sjanser for noe sol. Ikke at jeg trenger den her i dag da vi plotter kurs for Savalen frem til søndag. Dette blir årets ferie-familietur, og skjønt vi skal ha noen dager i Nord-Trøndelag siste helg i ferien før skolestart. Ergo så er det pakke-kofferter-plikt i hjemmet og med modern og lillesøster på tur så er det nok bare å henge i skal man bli ferdig. Det er på slike dager en merker klart at en ikke er for vant med å reise....enda godt det bare er Norgesferie i år sier jeg. Ha en en fortreffelig en med eller uten reiselyst! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God formiddag fra Old Town i Alcudia - med sitt gode og varmt vær - sånn mellom 35-40 grader i skyggen - ja skyggen er på plass hele dagen - sola er festet til den blå himmelen.
Ha ne flott dag der du er nå eller skal til i løpet av dagen. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra Berger
Her er første kaffekoppen straks tømt, og man er godt nede i dagens problemer. Litt opprydning etter at vi fikk en bil stuck utenfor Hamburg i går pga en ulykke. Gjorde jo selvsagt at vi mistet flyet til TLV og dermed er det gærne folk fra TLV til Bergen som gjerne vil ha skalpen til noen. Men har fått fyrt avgårde en forklaring på problemet så foreløpig ser det ut som de fleste roer seg. Så da kan en straks konsentrere seg om annet morro. Så med litt flaks så kommer man seg sånn passe ajour i dag også. Merker at det er litt sommerstille rundt, men det er ennå mye fisk som skal flyttes, og med litt ferieavvikling internt, så blir det litt ekstra på de som er tilstede. Men tror det er på tide og fylle på med litt kaffe så en har nok fuel til å komme seg mot lunch ![]() S |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Browncoat
|
![]()
Grynt fra Tananger
Her er det alt for varmt til å jobbe i mer enn 30min batcher. Stripa borti gata melder 21°C offisielt! Og det skal bli varmere, og med blå himmel så hjelper det ikke på. Tror det vil gå unna litt flaskevann i dag... 3 dager til ferie og mindre enn 6 dager til avreise til YOW! Kan ikke påstå at jeg gruer meg ![]() Ha en mindre svettefylt dag enn meg forumister ![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra St Marteen! Dagen skal selvfølgelig tilbringes på Maho Beach, så får håpe at været bedrer seg litt, litt fare for regn foreløpig, men det blir uansett veldig gøy!
nå som jeg har dere her, er det noen som kan svare på om det lønner deg å avtale med sjåføren om taxi tilbake til havna? Eller er det plenty med taxier der? Vi er 5 personer. Ha en fin dag folkens!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
G'morgen. Uvanlig kjølig - kun 22 grader. Det skal visst snart rette seg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God ettermiddag fra Narvik. Endelig ser det ut til at godværet kommer nordover. Har nettopp hatt en utmerket sen lunch/tidlig middag på Fiskehallen Restaurant; stekt kveite med sandefjordssmør
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Fnat Fransisco
Her går vi snart ut på Boudin for å kjøpe frokost. Så blir det å sjekke ut fra hotellet og kuke rundt i 2-3 timer før jeg kan gå til skredderen og hente ut olabukse. Til slutt bærer det hjemover i BA F og A380. Etter 2 uker på tur, i 2 ulike følger, blir det faktisk helt greit å snu hjemover. Ha en fin en
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det var ikke noe problem nei
![]() Slenger opp et bilde i samme slengen, må si det var en fryd å stå der å titte og bade mens de kom noen meter over, god mat på Sunset Bar og. Jeg tok også en tur bak en md80 og, og mer sier jeg ikke ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag morgen fra Ris | EB | Flyforum | 3 | 29-05-2019 17:39 |
God onsdag morgen fra Ris | EB | Flyforum | 13 | 27-03-2019 23:31 |
God onsdag morgen fra byen ved deltaet! | Concorde98 | Flyforum | 7 | 12-07-2017 10:00 |
God onsdag morgen fra Stavanger | Twin Otter | Flyforum | 22 | 02-11-2011 21:00 |
God morgen fra Forus! (onsdag) | sirpjalle | Flyforum | 12 | 04-05-2011 22:12 |