![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgen fra Ris. Snart kommer min lokale Über (aka en kollega i nabolaget) og henter meg... bryggekanten venter. Nok et middagsselskap i kveld - hyggelig uke. Ha en like bra onsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God morgen fra GLA.
Ny jobbperiode på gang, noe kortere og et annet sted enn jeg trodde da jeg våknet opp i går. Når alternativet er ufrivillig fri i lengre tid må man bare takke ja til det som dukker opp. Ha en strålende onsdag folkens! :-) Sent fra min SM-T700 via Tapatalk
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra 20-bussen. Ny dag venter, og forhåpentligvis blir jeg litt klokere på hva jeg faktisk skal gjøre på jobb. Etterpå blir det en tur på landet for og se på et stykke land. Ha en fin dag
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Da var man plutselig midtveis i ferieuke 2 og i dag står en dagstur til TRD med SAS på planen. Ganske okay ferie med flighter hver dag! 😉
Ønsker alle en fin en! ☺ |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Tallinn - biffmiddagen i går var av det bedre slaget - trøtt og litt smågroggy igjen pga rom mot vei som absolutt ikke har støyisolering. Prioriterte heller å ligge litt lengre i senga enn å spise frokost og ikke var jeg noe sulten heller så får heller vente til lunch. Matlysten spiller uansett bingo med meg om dagen noe som er skikkelig plagsomt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Göteborg,
Regnet öser ner här och mailboxen har återigen svämmat över med saker som skall hanteras "så fort som möjligt". Ha en strålande onssdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Oslo. Her var man i gang litt over 06 i dag. Relativt* stille og rolig på jobb, som seg hør og bør i juli. Og så er det bare tre uker til årets hovedferie starter. Håper på litt skikkelig sol og varme før Svartehavets bredd inntas. Ha en fin-fin onsdag!
*ja, nettopp, skrev den akkurat i det det ikke ble fullt så stille*2.... *2, ja nå har folk begynt å fly helikopter i kontorlokalet*3... *3og så var det prosecco og kaker kl 1245... Last edited by AirbusTrond; 06-07-2016 at 13:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Hellu fra BGO-sentrum. Skiftende vær med sol, skyer og regn om en annen og en stabil temperatur på 13-15 grader midt på dagen #norsksommer. Har endelig flyttet inn i egen leilighet i egen seng, bare masse utpakking å fikse opp i igjen. Etter arbeidsdagen i dag og i morgen er det fri i litt over 3 uker. Sjeldent vært så klar for å komme meg vekk!
Quote:
Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Oslo Øst. Første dag av årets sommerferie som er på hele 5 dager... Turen går snart til opphavet på Kongsberg og årets utgave av jazzfestivalen. Skjønt, det blir vel mere øl enn jazz... Ha en aldeles strålende onsdag, uansett om du er på jobb eller har ferie
![]() Sent from my iPad using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen, sitter no på Sola med en kald en ( kl er over 8 �� )og venter på flyet som skal ta meg til London for litt spotting før turen går videre til Riat på fedag eller lørdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Schiphol. Ikke fra Flyplassen men fra rasteplassen med samme navn på motorvegen ved siden av, der vi har sovet i bobilen. Jeg sov som en stein og hørte ikke noe fra flyene før 07.20. Det blåste veldig direkte motvind på turen fra Hamburg i går. Spesielt strekningen Bremen-Aufslutningsdijk var det veldig vind rett imot. Det virker å ha løyet litt nå. Dagen i dag skal vi innom Den Haag, Rotterdam og Brussel, før vi setter nesen mot kysten som vi skal følge ut til Cherbourg. Det blir vel overnatting på en rasteplass på motorvegen der også....
Ha en god og international dag allle sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Klarte ikke å dy meg da jeg så denne fotomuligheten på CPH
![]()
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jajada, hvis man ikke vidste bedre, kunne man tro, at der er transferdesk
i pølsekiosken ![]() i Danmark?? God onsdag til alle, med eller uden ferie! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God ettermiddag fra Icmeler, Tyrkia. Her har man benket seg for litt lunch på hotellet. Ikke fullt så varmt som i går. Da vi passerte 40 uten så mye som antydning til vindpust. Er vel 34/35 i dag også så vi lider ingen nød. I morgen blir det å ta en ny tur på fjorden for litt bading og grilling.
Men først litt kjølig drikke og mat. S Sent fra min SM-G920F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Port Arthur TX. Fin kjøretur ned fra Austin i går, via Galveston og med ferger over til noe annet...
Galveston området var vel egentlig ikke så mye å se, men turen på småveier ned til Freeport var tipp topp tomme opp. Her i Port Arthur bor vi på et Holiday Inn og sterkere sikkerhetsadvarsler har jeg aldri fått. "Lås alle låser på døren". "Gå aldri ut av hotellet med verdisaker eller hotellnøkkel i lommene" "Gardiner ned" + + + Nå bærer det videre til New Orleans, hvor vi har 3 netter. Kompisen gleder seg veldig til den delen... jeg er litt mer so-so til dyp-sør-party-byer... Men det blir nok fint. Ha en deilig dag
![]() |
#18 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen og god tur videre til de veifarende fanter, enten det er bønder i Florida, elefnater i Texas eller hvadetmåttevære ...
![]() Ytterst høy luftfuktighet her litt lenger nord og øst .. regn og torden varslet i dag, så fint frem mot helgen. Også får vi holde med Wales, da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Grompf!
En sånn dag som begynte med at jeg våknet en time for sent, og aldri klarte helt å ta det igjen. Også var Norsk Tipping kjempemorsomme i dag. ![]() Godt det snart er helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
På tide at SAS pusser opp? | VirreVapp | Småprat | 46 | 22-07-2012 13:09 |
Vulkanen - stengte/åpne luftrom | jcnorway | Flyforum | 40 | 17-04-2010 08:53 |
Noe OT: Åpne lukkede DVDer | LN-KOG | Flyforum | 4 | 12-09-2007 23:06 |
Prøvde å åpne flydør i lufta | TG923 | Flyforum | 13 | 05-08-2005 13:35 |