![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Klokka bekka vist mandag og ny uke for ca 2 timer siden, ingen ting på programmet før tidligst fredag men fy flate for ei helg :-) Endelig er jeg blitt medlem klubben for de med mer enn 100 flyvninger. Hadde du sagt til meg 7. oktober 2010 at min 100. flyvning blir i et Canadisk bygget Irsk registrert fly med Skandinavisk livery og første flyvning med passasjerer så ville jeg ledd av deg :-) Ingen nevnt, ingen glemt, takk til alle som har bidratt til at det har blitt ei super helg. Jo forresten jeg gjør et unntak å nevner en fyr, jeg føler ikke jeg flyr så mye men artig at fyrn ved gaten når jeg dro til Stavanger kjente meg igjen når jeg var kommet tilbake å gikk forbi han på vei til Trondheims flyet, han lurte på om turen var fin og jeg sa selvfølgelig ja. Men av alle mulige små forsinkelser så tror jeg at jeg har opplevd en av det uvanlige slaget i løpet av helga; EI-FPH ble 15 min forsinka fordi betalingsterminalene manglet. Nå er tiden i god stolen over, nå skal det lastes opp bilder på nett før senga kanskje om en time.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fortsatt søndag her. Tropetemperaturen har moderert seg litt, og det er ytterst behagelig å sitte her med fotball og litt mindreårig skotsk myrvann.
Forøvrig en utrolig forestilling av de lokale ildfluer. Har aldri sett slike mengder som i år. En fin dag til alle der ute! ![]() Last edited by LN-MOW; 20-06-2016 at 03:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra NSBs røde, på vei til OSL før en annen rødnese tar meg til CPH for 3dagers jobb hos våre danske kolleger, hjem på onsdag, Vilnius på fredag, ha en flott uke
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från GOT!
Super helg med besök från SFO. Tidigt på kontoret idag för att få undangjort en del ekonomiarbete. Kort vecka i Sverige tack vare midsommar och på torsdag kväll väntar SK995. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - og denne lengst lyse dagen - bare å nyte før sola går mot mørkere tider og kaldere klima
![]() Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Davs fra 7 Seas på Crown Seaways et par timer nord for Køben. Morgenaden er inntatt, og straks venter noen timer i Kongens By, før retur i kveld
Ha en dejlig dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgon från Skövde! Treningsøkten er unnagjort - nå venter 16 timer med kunder og samarbeidspartnere. Ha en bra start på uken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Browncoat
|
![]()
Grynt fra Tananger
Let the stress commence! Vanlig vestlandsvær her med litt fuktighet fra oven og ikke noe blått synlig på himmelen. 12°C melder METARen. Tvilsomt at det blir å komme seg hjem kl 16 i dag... ![]() Ha en bedre dag enn meg forumister ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Arvingen er levert i barnehagen og til nå har jeg vært opptatt med og booke billetter for vinterens alpetur for hele familien. Litt hjemmekontor, før jeg lurer på om jeg skal ta meg en kort løpetur. Stormøte på Peppes i kveld. Ha en find dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God mandag også fra Gøteborg. Lå lenge og vel i dag, men hadde kanskje noe med at jeg la meg kl 04 natt til i går. Kom ned med toget i går. Litt spontanitet lenge leve, men har man fri så har man fri. Hjem igjen i morgen. Får kanskje tusle litt rundt i Sveriges nest største by og kanskje kjøre litt berg og dalbane på Liseberg. Går rykter om at det er kulere enn Tusenfryd. Snakka med noen i går og skoleferien i Sverige har visstnok ikke begynt. Det er helt greit for da slipper man jo kanskje mye køer og sånt tull.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Hei mandag fra Bringeland international... Kan rapportere om en bra terminal hvor det står en maskin som du kan kjøpe varme drikker, en for snop og en for brus. Dett var dett gitt.
Har hatt en artig formiddag sammen med airlift. Jobben gjort i en fei og entreprenøren er satt i arbeid. Nå går ferden til OSL med WF som lett booket meg om, uten gebyr. Bra service. Ha en fin en ![]() Last edited by Ruby; 20-06-2016 at 13:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag fra heimen her man sitter og jobber og forbereder litt forskjellig. Om litt går turen i østerled for å treffe kjentfolk fra østen og vesten.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God tidlig ettermiddag fra Snillfjord.
![]() Sola skinner, blå himmel, behagelige 19 + og kyrne rauter som besatt...altså en flott sommerdag på fjellet. Her lå en lenge og vel til 09.30 da en ikke plottet kurs for drømmeland før 03.00 så ble vel noe sent. Måneds-budsjett er sjekket, dobbeltsjekket og regninger er betalt, så nå skal kontoen og visa-kortet få hvile litt. Ellers må en vel til med støvsuging av husets 2 etasje, men utenom det kan det bli en rolig dag. Blir forøvrig noen rolige uker også. Modern jobber man-fre i 2 uker før ferie og lillesøster har dratt til Alanya med det faderlige opphavet + familie, så da kan jeg restituere meg etter 2 ukers blodslit i Åfjord. Ha en fortreffelig dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God formiddag.
Her NW av Shetland sier vindmåleren 12035KT og OVC 002. Ser dårlig ut for dagens planlagte helikopter. Trist for de som ble kastet av på fredagens avgang og fikk helgen ombord. Nå blir det kanskje noen dager til ombord. Ja ja, sånn går nå dagene i uljo. God "sommer" Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Blåmandag fea Skøyen. Ikke ledig midtsete noen vei på flyet, toget startet kjøre etter jeg ankom perrongen. Sjefen til sjefen breker i vei om svada som gjør at jeg ikke får gjort noe av det som skulle vært gjort. Men vi skal jobbe mer effektivt... Regner gjør det også.
Men i morgen eg det tirsdag og nye muligheter! Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God Mandag:-) | Scandinavien_Airlines | Flyforum | 14 | 22-02-2016 16:13 |
God mandag | KristianSk | Flyforum | 11 | 14-07-2014 23:04 |
God mandag | LN-FHU | Flyforum | 16 | 12-08-2013 14:46 |
God mandag | Someone | Flyforum | 33 | 14-12-2009 13:29 |