![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Etter pagodeklatring og soloppgang med ballonger håper jeg rommet snart er klart for innflytting. Enn så lenge må jeg nøye meg med frokost i hagen som ikke helt har samme standard som forrige hotell. Det er jo et kjent prinsipp blandt som reiser litt at hotellene ikke bør gå ned i standard gjennom en reise.
Ha en god en alle som skal se ballonger i løpet av dagen.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God kveld/natt/morgen fra SK940. Wifi fungerer overraskende bra også hjemover og det er ingen tvil om at 20F er et flott sete på OY-KBA
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra Delhi. Sol hver dag under vårt opphold, 32 nå oppimot 38 senere i uka. Slike temp har vi ikke problem. Fantastisk buffet middag i går. De kan sine saker her
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Good something fra LAX. Sjefsservice med bil til gate og PA på domestic AA-flight idag.
![]() En service for Concierge Key og BA VIP's... dette kan vi leve med. Nå off til Denver og en supertravel tirsdag (etter et par timers søvn) Ha en fjong en.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad tirsdag morgen fra Ris. Snart en hvit vogn til sentrum og bryggekontoret...OIIIIIIIO'n må hentes i løpet av formiddagen der den ble satt igjen etter en særdeles hyggelig mandagsmiddag i går. Ha en bra tirsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God morgen fra Karlsrud! Etter snart to måneder med opplæring i ny jobb er man snart ferdig med det.
Det er deilig (hittil, hvertfall) å jobbe i en bransje som ikke er preget av nedgangstider. Så dere får kikke nøye etter i den spisse enden av Ruters hvite vognmatriell, for der sitter jeg i en god stol og drikker kaffe og følger med med argusøyne! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Go tidlig morgen fra Sao Tome. Dvs det kunne vært bedre. Har vondt i magen. Jaja hender vel i Afrika det. Godt jeg reiser hjem torsdag kveld så jeg har tid til å kvitte meg med problemet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag fra Taichung, Taiwan.
Flott tur med TK i C hele veien fra OSL til TPE. Arvingen er noe døgnvill men satser på at det går seg til. Straks ut for å se seg litt rundt mens de gamle passer arvingen. Ha en fin tirsdag!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Ingen eksotisk morgenhilsen herfra... Våknet i leiligheten på Grønland som vanlig. Gråvær i dag, men ingen stor ulykke da dagen skal tilbringes på jobb. Ha en fortreffelig tirsdag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra linje etellerannet som jeg satser på at stopper på Nationaltheatret så man kan komme seg til OSL. Ender opp ikke så langt fra Bremen til slutt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim
Mindre eksotisk enn de fleste andre , men likefullt - en bra plass å være ![]() ![]() Kinodate med kona ikveld -år og dag siden sist. Ha en flott tirsdag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra flybussen. Nå venter QR180 og deretter A350 videre til SIN. La påsken begynne.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Beitostølen. Ser ut som jeg må få unna litt jobb etter statusen på innboksen og dømme. Bør dog ikke ta veldig lang tid, så en skitur får jeg tid til uten problemer. Men først gjelder en balansert start på dagen. Ha en fin dag
![]() Last edited by Someone; 22-03-2016 at 09:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata. Her er man i gang med dagens dont. Ikke så veldig mye dont, får vi håpe. Kjedelige flyrelaterte nyheter i dag også, med flyplassen i Brussel og tragedien der. På kontoret er det rolig og behagelig. Ha en fin-fin tirsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God morgen fra grunnlovsbygda, snuppa på 8 mnd ble meldt not fit for flight på morningen, så da blir det hjemmepåske..
Kudos til SAS for å få bonuspoengene raskt tilbake på konto, det samme til Nabobil.no, som også kansellerte uten videre mas.. Litt bittert, men sånn er det nå en gang, men noen har det værre i Brussel. En bedre dag til dere alle!
![]() |
#16 |
Browncoat
|
![]()
God formiddag fra LIS
Kjedelig å våkne opp til det som har hendt på BRU ![]() Etter en 4 timers tur fra FRA til LIS, mot normalt 3 timer, i går/natt så ble det en senere oppstandelse enn planlagt. Men blir en tur til Oriente og til et sted med masse vann innendørs snart. Temperaturen er rundt 15-16 grader, så kan ikke klage ![]() Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God dag fra havet. Ikke mange timer til chop chop chop mot bgo nå. Får fikse ferdig handover og satser på at ingen kløner for mye her mens jeg holder på selv om det er skotter involvert.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God ettermiddag fra Berger
Her begynner man å nærme seg påskefreden. Noen timer i morgen også, så blir det litt fri (håper vi) Nå er straks kontordelen av dagen klar, og så bærer det opp til Gardermoen for å møte noen kolleger fra "søsterbutikken" Så blir litt møte og hygge før vi "inspiserer" lastingen av kjerra som skal ut i kveld. Og det er jo alltid artig for flynerder å inspisere litt på flyet vårt ![]() S |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag fra L1 | Someone | Flyforum | 13 | 20-11-2018 19:53 |
VIP nattbuss fra Yangon til Bagan | robertaas | TripReports | 15 | 28-04-2016 12:53 |
God tirsdag fra Oslo. | Someone | Flyforum | 16 | 17-11-2015 20:18 |
God tirsdag fra Prærien | Someone | Flyforum | 13 | 03-11-2015 16:11 |
God Tirsdag fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 22 | 20-11-2012 21:25 |