![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra hovedstaden. Klar for en treningsøkt sammen med en kunde på morgenkvisten før resten av dagen tilbringes på bryggekontoret. Ha en bra onsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Chiang Mai. Egg & bacon til frokost. Deretter har det blitt bilvask, vanning av plen og litt indretjeneste. Så blir det et par turer ut til flyplassen for å plukke opp slekta som kommer på besøk. Ha en aldeles fortreffelig onsdag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God onsdag fra Stavanger. Ja, da er vi halvveis til helg, det kjennes godt. I dag kommer sjefen til område her og dagens store begivenhet er medarbeidersamtale. Ellers må jeg nok ta et alvorlig tak å få rydde kontoret for både skrot og såkalte overliggere.
Ha en bra dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Browncoat
|
![]()
Greetings fra Nordhordaland
Her er man straks klar for frokost, før det blir utsjekk fra det lokale brakkeanlegget. Blir en tur inn på et lokalt anlegg for å leke med et måleur, før det blir hjemreise. Om man rekker den flighten man er booket på eller ikke gjenstår å se, men hvis ikke så satser man på et aldri så lite flyprat-treff på Flesland. Time will show. Har ikke kikket ut, men hvis det er likt som i går så er det litt regn, litt vind og for lav utetemperatur, satser på at det ikke er verre enn i går. Ha en fin dag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. 0 grader i denne delen av hovedstaden. Basert på hosten høres det fortsatt ut som jeg har kols, men Prærien kalles for det. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Gatwick. BA pusser opp kantina, så i de resterende loungene er det helt ragnarok. Ungeskrik, lang kø foran kaffemaskiner og ingen sitteplasser. Tror en del folk er på loungen på pur trass. Jeg... sitter heller på Jamie Oliver og drikker en knallgod kaffe for under 30 kroner.
Fin flyplass er det også. Våknet kl 7-ish. Spiste på senga. Ute av rommet kl 7.30. Sjekket inn, igjennom security og ute i terminalen 7.39... Tenerife neste... selveste syden. Ha en fin en
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Morgen fra Ruters grå. Allerede fått med meg et frokostmøte så nå skal man hente litt dokumenter og dra inn til sentrum igjen. Blir litt frem og tilbake men det er dessverre nødvendig i dag. Ha en fin dag for dere som har dokumenter forskjellige steder. Ja disse er i papirform
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God onsdag. Litt hjemmekontor på formiddagen for å ordne diverse privatpapirer samt litt vedlikehold av innboksen. For ikke å glemme innsjekk på nett med lh i morgen tidlig. Så ut som business var rimelig full i morgen til dxb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superflyer
|
![]()
Hei og hopp fra Trondheim
0 grader og litt regn.....det blir glatt, soe som er good for business ![]() Hjemme alene-kveld med kidsa da fruen er på møte. Blir bra ståk tenker jeg ![]() ![]() Ha en flott onsdag ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Snillfjord.
![]() For øyeblikket skinner sola delvis gjennom skylaget, og det fylles jevnlig på med hvitt stoff fra oven, og skal visst gjøre det i alle fall frem til i morgen sies det. Personlig synes jeg det er mer enn nok snø, den skal jo jo bort igjen! Nåvel, her regnes det litt på månedens privat-budsjett for å se om det går opp. Deretter må en slanke kontoen siden staten vil ha litt tilførsel i form av bompenger for Fv 714, og utpå ettermiddagen bærer det avsted til storbyen( Trondheim ) sammen med noen bekjente. Ha en fortreffelig dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus,
Travel dag her over i prosjektet. I morra er det tid for ukas jobb tur over til øya i vest. Ha en fin dag videre folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'mooorgen! Her har akkurat stormfronten passert oss med tilhørende bulder og brak og muligens litt tornadoer og annen gøy. Heldigvis lite av det i mitt område. Nå er det bare regn som gjenstår.
Går på 'vent' her ... svigerbestemor på 99 ser ut til å lure oss igjen. Legen ga henne maks 3-4 dager på lørdag, men nå ser hun ut til å kvikne litt til igjen. Hun er imidlertid i svært dårlig forfatning, så det er bare et tidsspørsmål uansett .... Og tror hun selv også ønsker å få fred nå ... ![]() Velvel ... slik går no dagan .. kun to dagers arbeidsuke denne uka ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God kveld fra St Maarten, har hygget meg på Maho Beach i dag
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |