![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
... for noen
![]() Her har man gjort unna siste middag i Cuba, og det er nok ikke det kulinariske som vil savnes mest herfra. Det er litt som Hellas; Tørt, overtilberedt og uten tilbehør. Men av og til treffer det skikkelig, dog ikke denne gangen. Den karibiske hummeren kan du også få billig av meg. Hva er det for en anomali? Velvel.. Mornings fra Havanna! Lang tur hjem er i vente, men et par kopper rom og en time eller to på øyet først. Må si Cuba infridde på alle måter untatt en. Herlig land, folk og klima. Blir nok en tur neste år også, da kanskje via Costa Rica eller noe. Ha en høstfarget dag! ![]()
![]() |
#2 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Good morning from Alcudia klokken er 07:10 frokost er inntatt og alt er pakket og klart for avreise. Blir hentet av svigerdatter og 2 barnebarn som kjører oss til PMI og så skal barna på den Svenske Skolan i Palma.
Det er mørk ute - og iflg folk her som skal det bli omlag 22 grader og sol i dag også. Jeg ser at LN-RGG 737-800 ( Sk 1805) fra ARN og ligger over Danmark på veg til oss og den er i rute. Ha en flott dag hjemme og håper at været er like bra. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Halaisen fra Prærieekspressen. Kollektivt i dag da det bærer rett til OSL etter jobb. Dog så aner jeg ikke hvor jeg skal, da jeg kun har fått pakkeliste og oppmøtetidspunkt. Blåtur med gutta med andre ord. Riktignok så gjør en rask kikk på avgangsoversikten til OSL at mulige destinasjoner i det minste kan snevres ned en smule. Ha en fin dag
Last edited by Someone; 05-11-2015 at 08:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Prærien. Prærien betyr møtefri dag, og den skal brukes effektivt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Radisson Blu Viking. De har pannekaker til frokost!!!!!
Straks rettes snuta mor ARN. Neste stopp Polen, der de har selvdøde krabber og posjert tarmslyng isteden. Ha en fin dag
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Sen morgen fra Snillfjord!
![]() Skyet opphold og ca 8+ akkurat nå, men kan visst bli litt sol ila dagen. Ikke mye sprell på agendaen denne dagen bortsett fra litt fotball på TV i kveld, så dagen forøvrig går med til ymse oppgaver i hjemmet, og så klart er FR24 varmet opp og klar for action, synd skyene sperrer for de flotte passeringene. Uansett, AY7 HEL-MIA passerte nå nettopp, og med det så har den passert her for første gang denne vintersesongen og mange flere vil det nok bli gjennom vinteren, dagens AY7 flys av A343 OH-LQG. Vintersesongen er forresten en herlig tid på året rent fly-messig, mange flotte passeringer av både sesongruter og charterruter, så her ryddes det plass for mang en spennende passering de neste mnd! ![]() Ha en fortreffelig dag forumister!! ![]() ![]() Last edited by ForeverSAS; 05-11-2015 at 10:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God formiddag fra UiO. Ikke vært så fryktelig produktiv idag men sitter nå og fikler litt med programmering. Bruker ett programmeringsspråk for å oversette et annet språk til et tredje språk.
Introkurs til app-utvikling senere i dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God torsdag fra Elverum skysstasjon. Øde sted dette, det er sikkert. Men dagen er tilbrakt på et enda mer øde sted, Rena. Imidlertid har dagen vert meget innholdsrik og selv jeg fikk en aha-opplevelse i positiv forstand. Har vert innom flere imponerende anlegg, bla et svært simulator anlegg samt andre meget FETE steder -dødskult. Resten av eftan og kveld blir reisetid, dog betalt med full timebetaling, så nå venter tog, buss og mer tog før en er på Gardermoen, fly videre litt før 21
Ha en fin eftan da ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God ettermiddag fra Malta, der det er gambling på planen. Her blir det (forhåpentligvis) 4 dager med turneringsspill fremover. Nå tror jeg ikke på noe dag 4 for meg, så jeg har retur søndag. Skulle det likevel skje, så får jeg booke om. Har vel gjort det før...
![]() |
#10 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Brag meldes på Hickok! Dag 4 du...
![]() God ettermiddag fra samme Malta her, hvor også poker står i fokus denne helgen. har mange gjester her nede, og etter en god middag med flotte Tone Damli på restauranten Zest i går, skal det bli enda bedre på Caviar & Bull i kveld. de begynner å få dreisen å maten her nede nå. Husker første gangen jeg var her.... Da var det kokt kanin og annet makk i fokus.. hehe Nyt kvelden og måtte fotballguden skjenke en pub med RBK-Lazio i kveld. ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jaja, har vel jinxed det fint nå, så overlever neppe dagen...
![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg tok feil. Endte dagen med 1.5x snitt. Bra det, da?
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Da var det blitt torsdag! | Concorde98 | Flyforum | 29 | 25-08-2017 20:33 |
Mornings, det er torsdag! | Bergern | Flyforum | 16 | 08-06-2017 21:07 |
Smil:-) Det er torsdag! | EB | Flyforum | 11 | 18-05-2017 15:53 |
Da var det torsdag | Someone | Flyforum | 14 | 17-01-2013 22:50 |
Det er torsdag - det er tid for vintips igjen! | EB | Flyforum | 4 | 01-09-2005 17:01 |