![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Hjemmekontoreter åpnet og jeg er klar for dagens mange oppgaver. I løpet av dagen bør jeg også få tilbakelagt nok skritt...om ikke like mange som gårsdagens 19500. Ha en sprek dag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra T-bane linje 3. Mye bedre dette, kontra buss!
En bedre frokost er inntatt på Thon Rosenkrantz, byens beste frokost!? ![]() Klar for laaang dag med møte. Blir nok mye tullprat der vil jeg tro. Så det blir nok ikke mange skritt på meg. Hadde 14 000 i går, samt 18, ATTEN etasjer! ![]() Ha en glitrende flott dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra trikken. Litt bak skjema, selv med barnehagelevering. Men med møtefri dag er det neppe noe problem. Hvis stavene mine er ferdig reparert til jeg skal hjem fra jobb satser jeg på en skitur i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Upgrade me....
|
![]()
Fulgt 2 til skolen, og en i barnehagen. Nå er det kaffe og sveivet i gang "hjemmekontoret". Turene for året begynner allerede å ramle inn, og i så måte mistenker at siste halvdel av året hovedsaklig vil gå med til ferie slik det ser ut nå.
NHO konferansen på i bakgrunn.... grøss å gru så kjedelig.... Tipper PS4 er varm før klokken 11 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra toget. Ny kontordag venter. I kveld kommer første tingen vi har bestilt til nye kåken. Nemlig TV. TV, ny Apple TV og sofa har vi bestilt. Har du det så har du mye.
Etterpå er det opp til opphavet for å hente Elgen Helge, som skal være med til Vegas i morgen Ha en fin en FNATES BOKTIPS: "Departure" av A. G. Riddle (står sikkert ikke for "A Giant Riddle), er en super bok. Den har overrasket meg fullstendig. Flere ganger. Jeg tar meg i å velge en tregere tog fra jobb for å få lest mer. Det begynner med noe passasjerer som overlever en flystyrt. Det var det jeg visste. Men så tar det helt av. Anbefales sterkt om du liker litt Stephen King (ikke grøssernovellene hans. Mer Under The Dome eller andre mystiske ting).
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 09-01-2018 at 09:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Upgrade me....
|
![]() Quote:
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra det Sørlandske!
+1 og grått i dag. Så lenge det ikke snør på denne tiden av året er jeg egentlig fornøyd. Travel dag på kontoret, men en hyggelig mail fra Discovery som gjerne ville oppgradere meg til Platinum medlem hvis jeg bor en natt hos dem før 31. mars. Nå er vel Platinum hos dem som sølvmedlem i andre hotellkjeder å regne (man starter som gullmedlem.....) så hvor stor verdi det egentlig har vet jeg ikke. Men jeg kan vel saktens legge inn en natt på et Thon hotell hvis det skulle passe seg slik..... Nuvel. Greit å starte året litt forsiktig. Ingen reiseplaner før om halvannen uke. Og da med båt..... Ha en fin en! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() G’morgen .. ble en kort natt etter gårsdagens college-finale. En svært spennende match som endte ved halv ett-tiden med overtid og Alabama-seier. Landesorg i media siden Georgia tapte. Hehe. 6-7 plussgrader ute, en behagelig forandring fra den senere tid. Ser imidlertid ut som at normaltemperaturene kun skal vare noen dager .. Straks i gang med årets andre firedagersuke .. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag morgen | EB | Flyforum | 11 | 02-05-2017 13:53 |
God tirsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 12 | 13-11-2007 12:06 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 17 | 30-10-2007 14:01 |