![]() |
|
![]() |
#1 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God morgen flytittere!
Har fortært nok fast og flytende, til at det lett var verdt de 219 kronene i Gullstua. Så nå skal jeg sove meg ned til CPH og etterhvert videre til DUS. OptionTown gikk igjennom på SK0819 på fredagen, så da får man sjekke stua i DUS også! En god dag til dere alle.
![]() |
#2 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Groruddalen - rått og fuktig luft er nesten på grensen til å bli såpeglatt på veiene - så takk for at det er plussgrader.
Ha en flott dag - der du er. ' Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Prærien. Arbeidet med budsjettene fortsetter, men dagens belønning en middag på Hos Thea i kveld i forbindelse med bryllupsdagen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjorden!
![]() En flott morgen, klar himmel, litt tåke og kjølig, men man varmes jo litt av den herlige lyden av en B77L i form av EK239 DXB-BOS som nettopp passerte, og om kort tid så passerer EK's første A388 A6-EDA som EK203, og før dette har en alt 2x EY så flydagen er offisielt i gang. Ellers ikke store sprell på planen denne dagen, blir vel å betale noen regninger og fortsette med litt rydding av husets 2 etg. Ha en fortreffelig dag forumister!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Hei fra 10D på WF737 retning MQN. Ett par møter der før WF733 videre til Oslo via Mosjøen og Trondheim. Skulle trodd man skulle fly B737-300
![]() ![]() Ha en fin (fly)dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim
Kjølig her på morran idag med bare to grader. Antar temperaturen stiger litt utover dagen. Skal legge om dekk til svogern etter jobb, blir vel det eneste arbeidet som utføres idag....kanskje en liten treningstur etter at kidsa har sovna. Ha en flotters dag ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God aften fra Anchorage. Kan melde om noksaa kjoelig temperatur om dagen, men fantastisk vaer med sol og sno i fjellene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God morgen fra Sola! Havregrøten er inntatt, og LN-RPB landet akkurat som SK4489 fra TRD. Snart på tide å finne bussen ut til skolen. Stort sett bare skolearbeid på programmet i dag.
God tirsdag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Gaustad-kontoret.
Greit å være tilbake, og fikk jamme sovet borti 10 timer i natt. Ikke verst for første natt hjemme fra Junaiten. Tror egentlig jeg er på en overdose reising nå. Det er ikke gøy lenger. Satser på en liten pause i de store jobbreiseprosjektene for å finne "formen" igjen. ![]() Ha en fin en
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God prærie formiddag herfra til alle og enhver. Nok å gjøre for å tjene til livets opphold. Godt man har planlagt litt sosialisering på torsdag for å bryte opp uka litt.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Good day, fra biz loungen i Kiev. Skal snart avgårde til CDG. Skal tilbringe natten på billig budget hotell før jeg drar videre til SVG i morgen tidlig med AF.
To ukers jobb venter på Boknafjorden før jeg fyker tilbake ned her med KLM. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'formiddag, ja !! Her er mesteparten av formiddagen tilbrakt med followup etter forrige ukes jobbreise. Egentlig fri, men ... Har faktisk fri hele uka! Men ting må gjøres.
Nå ska ljeg på dynga og i banken. Deretter blir det antagelig brenning av litt rusk og rask, Kona er på jobbreise, så jeg kan sette mitt eget tempo. Og i morgen blir det niesebesøk fra Norge. Gleder meg til det! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Da er man godt parkert i senga på Ibis budget CDG.Veldig simpelt rom, men senga er god og det er både kaldt og varmt vann i dusjen og eget toalett på rommet.
Jeg har sørget for å ta med medbrakt minibar, vannkoker og pulverkaffe. Jeg kan ikke helt erindre hva jeg betalte for dette rommet, 30-40 euro tror jeg.Nesten ingen ting med andre ord. Veldig bra opplegg med gratis busser til hotellene rundt flyplassen. På Gardermoen må man vel ut med en hundrings begge veier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvis du tar shuttlebussene, ja. De"vanlige" lokale bussene til Ruter tar 30 kroner for en enkeltbillett (så 60 kroner tur/retur). De fungerer dog ikke like godt til alle hotellene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Nye allianser, nye muligheter? | Utflyttet | Reiseforum | 7 | 23-08-2013 17:56 |
nye plasser = nye muligheter | flyBG | Bilder & foto | 8 | 11-02-2013 17:49 |
Ny tirsdag, nye muligheter! | kekker | Flyforum | 13 | 22-11-2011 16:28 |
Nye muligheter | putzmeister | Bilder & foto | 3 | 13-03-2011 23:10 |