![]() |
|
![]() |
#1 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
11 grader og lett overskyet i Oslo. Lader opp til morgen - da går turen til CDG via Arlanda - med avbrekk for besøk på LOUNGE og deretter 2 timer til Paris med SAS.
Så blir det tid i Paris til noe foto og deretter hjem via CPH og sent hjemme etter en lang dag. Følge med på twitter og Instagram Ha en flott dag der du er. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God torsdag fra kristiansand
Sitter her og knoter med SAS travel cash.. de har noen forferdelige vekslingskurser! Kanskje like greit å bare bruke det i norge. Skal også kjøpe bildeler da jeg klarte det store å kjøre over en stein som løsnet festet til lyddemperen på eksosen. Ikke spesielt dyrt, men tar litt småjobber samtidlig som jeg har satt på hold (ABS, o2 sensor, etc). Ha en fin dag folkens |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God torsdag fra tiggerstaden.
Har i lengere tid forgjeves lett ettter en site for booking av flybilletter hvor man både får gode priser og kan velge bookingklasse. Igår foreslo noen på forumet her at jeg skulle ringe et reisebyrå. ![]() Ha en god en alle som klarer styre unna menneskelige feil.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God torsdag fra SA234, akkurat ankommet LHR. Da er det bare sjarmøretappen opp til GLA før man er hjemme for en ny friperiode.
Ha en strålende dag folkens :-)
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
God torsdag fra Trondheim
Etter en relativt enkel seier igår , blir det jammen tur til Oslo i november gitt ![]() ![]() ![]() Idag blir det bare litt hvile på laurbærne før litt grillings og åpning av ny lekeplass på tunet vårt.Deretter foreldremøte i barnehagen. Ha en fantastisk dag ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Prærien. Relativt lettbooket kalender i dag. Hjem til en kamerat for noen øl i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord!
![]() Skyet opphold og ca 11+, ikke mye å skryte av og det skal visst komme regn i kveld/natt hvis noen slår til med spådommen sin. Her har 1 stk helikopter åpnet dagen med et brak utav en annen verden i forbindelse med noe arbeid oppe i fjellene, fikk 2 gode videoer av det også( gode kan vel diskuteres ). ![]() Ellers ble cupfinale-plass sikret etter en flott kamp i går. En treg start til tross, hjemmelaget fikset biffen og vant fortjent, for fotballen avgjøres fortsatt av hvem som scorer flest mål. ![]() ![]() Ha en fortreffelig dag, med eller uten cupfinale-billett!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God dag fra Bergen. Merker at det er lite reising på meg nå i forhold til tidligere, men i morgen blir det i hvert fall tur til HKG. Blir reise med nye ruten fra ARN, så det blir nok spennende. Har Go billett og har prøvd meg på en Optiontown oppgradering, men det ser dårlig ut. Dermed blir det nok reise bak i bussen på meg denne gang.
Uansett, så skal det bli godt å komme seg på langtur igjen! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God Torsdag! | mcduck | Flyforum | 8 | 08-01-2015 12:11 |
Så var det på`n igjen, god mandagsmorgen! | Ståle | Flyforum | 12 | 30-09-2013 16:09 |
God Morgen Norge, ut å pendle igjen... | LN-REF | Flyforum | 22 | 30-07-2013 19:48 |
God morgen igjen fra Lillestrøm | SQ 777 | Flyforum | 14 | 29-01-2008 13:23 |
Det er torsdag - det er tid for vintips igjen! | EB | Flyforum | 4 | 01-09-2005 17:01 |