![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Helt ærlig,
Hva er det kjedeligste reisemålet dere har vært i/på? Mitt må være Tianjin i Kina, synes ikke byen var noe særlig interessant. Bare ville prøve litt høyhastighetstog en dag. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Tja, sånn rent bortsett fra at det er på andre siden av jorda så syns jeg ikke Auckland var en fryktelig spennende by
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Vlcha i Romania!
Punktum, finale, end of discussion! ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Ooooooo... Har noen ganske tunge her altså.
- Vaasa i Finland kommer nokså høyt opp. - Keflavik... Jeeeez Jeg tror de kommer høyest. Tula i Russland var heller ingen innertier
![]() |
#5 |
Newcomer
|
![]()
Kiruna, Sverige.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Bandar Seri Begawan, hovedstaden i Brunei. Gaaab.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Åsenhagen har ikke tog en gang...
![]() |
#8 |
EBD
|
![]()
Arjeplog ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Orlando, men det har kanskje sammenheng med at konferansen jeg var på var plassert midt i Disney-gettoen. Halvtime med taxi for å komme ut, og det hadde vi altfor sjeldent tid til. Det hjalp ikke at det var 40 grader pluss og høy luftfuktighet (august).
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hands down Kemer i Tyrkia. Var der i tre netter i forbindelse med en tur langs Tyrkias middelhavskyst og det var en særdeles lite spennende by. Strendene var ikke mye å skryte av, restaurantene jeg prøvde var for det meste tilrettelagt litt for mye til vestlige ganer og folk var hakket mer innpåslitne enn jeg var komfortabel med. At det var 50 grader hjalp kanskje ikke stort. Ellers er ikke Västerås, Flensburg, Basel eller Frankfurt reisemål som har passet meg særlig bra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Pevek ( mulig stavefeil) i Russland er værst, men Provedenja i samme land er ikke mye bedre
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Kirkenes. Møtte flere turister som lurte på hvorfor byen var helt folketom lørdag ettermiddag. Det føltes virkelig som twilight zone.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dornier
|
![]()
Jessheim...
Ellers har jeg vært svært fornøyd ellers i Norge og ute i den store verden :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det samme følte nok Heinz Guderian i desember 1941.
Mye morsomt her. Merker at jeg har fortrengt mine verste reiseopplevelser/destinasjoner, men Donetsk var ikke akkurat en plass som fristet til gjentakelse i 2012 - og det har vel neppe bedret seg den siste tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Esbjerg
Skulle på en konsert, som ble avlyst, men da var det for sent å avbestille hotellet som jeg hadde booket ikke-fleksibelt ved en feil. Det regnet også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Herlig tråd!
Chartersteder i Hellas. Ekstremt kjedelig mat, kjedelig arkitektur og 9 av 10 som går forbi fortauskafeen er andre turister. Helsinki var også kjedelig en regnværsdag i mai. Fremste turistattraksjon var oppgitt å være Sibelius-monumentet. Ja - litt utenfor byen og en komponist de færreste utenfor Finland har et sterkt forhold til - et monument over en uinteressant komponist?! Oslo er vel også kjedelig, men vi har Vikingskipene! PS - jeg har sans for Sibelius og Finlandia, han rager litt over Sæverud, men når det er den fremste attraksjon nevnt i guidebøker.... Last edited by AirbusTrond; 16-01-2015 at 22:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hjem. Å reise dit, føles som om ferien er slutt.
![]() |
#18 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Watertown NY var definitivt ikke noen høydare ... men siden jeg var der for å jobbe, var det ikke så nøye ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Sharm el shake, så utrolig lite sjarmerende, orker ikke sjekke hvordan byen staves engang. Ultraplagsomme selgere og taxisjåfører...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Tampa kommer høyt opp på min liste samt Horten hvor jeg var noen måneder under marinen.
De kjedeligste feriene (få vil jeg si) har vært på grunn av reisefølget ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Verdens kjedeligste flyplass | Bergern | Småprat | 46 | 13-07-2019 22:04 |
Sære reisemål | Hypern | Reiseforum | 30 | 18-11-2016 17:07 |
Alicante som reisemål | sail4fun | Reiseforum | 0 | 22-08-2016 20:00 |
Albania? Reisemål | Fnate | Reiseforum | 13 | 03-05-2014 08:53 |
Kjedeligste flyplassen i verden? | Concorde | Flyforum | 23 | 17-10-2004 15:08 |