![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Solen skinner endelig igjen over hovedstaden...jippi. Møter, møter, møter, lunsj og flere møter... Ha en bedre start på uken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]()
Jepp, sitter og venter på frokost her, så skal jeg pakke meg oppover til Gardermoen. Lurer på om det er sommerstengt og resulterende galehus i loungene nede i CPH enda, eller om jeg kan sitte og jobbe litt utover dagen der.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Overaskende våken for og ha en kropp som er innstilt på en tidsone betraktlig lenger vest...men koffeinpillene er for det greie og ha.
Ellers så trodde jeg folk hadde dratt på ferie og det skulle være mindre trafikk, men der tok jeg feil, og når veien har blitt "ny" iløpet av den siste uken, inkludert en liten sjikane i Ekebergtunnelen, gikk det overaskende tregt idag |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad mandag! Sommerferien har begynt for mange, og turen på E18 gikk som en drøm!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Alta
Nitrsit vær i Alta i dag. Øsende regn og hele 9 grader i dag. Blir nok en innedag i dag ja.
![]() |
#6 |
Flyklapper
|
![]()
God morgen! Her skal jeg ut og fly 2x Airbus i ettermiddag. Det er spaadd 'heavy t-storms' i dag, saa det skal bli interessant aa se om den nye banen paa ATL hjelper ... Uansett skal det nok bli tight med en time i Phoenix ..... Men ettersom jeg har en 'plan B' i bakhaand, skal jeg nok komme meg til Miramar MCAS likevel ....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad mandag morgen | EB | Flyforum | 25 | 07-12-2009 22:51 |
Glad mandag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 24 | 04-03-2008 10:39 |
Glad mandag morgen... | EB | Flyforum | 17 | 03-12-2007 16:46 |