![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Snart klar for en dag i OIIIIIIIO'n ispedd noen kundemøter. Fuglene synger og torsdagen er nesten 10 timer lysere/lenger...slikt kan man like. Ha en bra dag du også!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God gråmorgen fra Oslo 9 - dagen går til planlagte møter internt på jobben ang nye tjenester fra 3.kvartal 2016 - mye kaffe blir dagens drikke.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God og god morgen fru blom her fra Ullevål. Fri flyt av morfin, hvilket er en fordel her man ligger med sprukken blindtarm
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Bättre morgon från Göteborg. Strejken i hamnen fortsätter och det håller undertecknad i arbete. Lite möten på morgonen och så får vi se vad som sker innan arbetsdagen är slut. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Browncoat
|
![]()
God bedring Espen
Greetings fra Tananger Her er det, mot norrmalt, strålende sol fra en nesten helt blå himmel. En fin dag til å gå til jobb. Satser på at det er like fint når jeg skal hjem igjen også. Det klør i bookingfingeren, og en tur til byen ved ENKJ om en måned hadde ikke vært å forakte. Men dessverre så må jeg nok tenke på økonomien så da utgår dessverre det. Blir uansett en BGO-tur om ca 2 uker for å gå i kirka og spise god mat (håper jeg ![]() Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord.
![]() Sola skinner, noen tynne skyer på himmelen, men er jo en grei dag uansett. Dog skal det trekke inn skyer ila dagen, men ikke snakk om noe nevneverdig nedbør. Oppe er man og klar for nok en dag. Ikke svære ting på tapetet denne dagen. Vaskemaskinen er satt i arbeid og utenom det får vi se hva dagen bringer med seg. Her skal det spottes IC-fugler for alle penga, og nå venter man på den største luft-bussen av de alle når EK103 humper forbi på vei til JFK. Kjenner jeg den rett, som alle de andre, så farer den forbi uten å plukke opp meg. Ha en fortreffelig dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Upgrade me....
|
![]()
God morgen. Tom for knekkebrød, så da ble det pasta til frokost..... uvant...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God morgen fra toget. Noen liker tydeligvis ikke flightmode'n min, noe som kom nokså tydelig frem per 3 meter sms. Jeg liker flightmode kjempegodt. Flightmode ruler ![]() I kveld er det ut og spise på Dubliner sammen med kolleger. Det blir fint. Ha en like fin en. Flightmode eller ikke
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden!
Her har man heldigvis blindtarmen intakt. God bedring, Someone! En tur til frisøren i ettermiddag før man skal treffe tidligere kolleger på Beer Palace står på planen ![]() Planleggingsdag i barnehagen i morgen så da passer det godt med dårlig vær og en rastløs arving ![]() Ha en frisk dag!
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
Så hva tror du er verst nå, finger opp i stumpen for å finne ut om blindtarmbetennelse eller sprukken blindtarm. ![]() (Siden du er på sykehus og du er i trygge hender er det vel liv å spøke litt.) uansett, god bedring! God dag fra Bergen. Planer om lang dag og sent fly hjem til sivilisasjonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God torsdag. Kunne endelig puste lettet ut da de siste Springsteen-billettene dukket opp i postkassa i dag.
![]() Svakt av Ticketmaster å ikke sende de ut før en uke etter at jeg bestilte de, og idiotisk av posten å tydeligvis legge de i feil kasse (eneste naturlige forklaring på at jeg fant de der i dag morges og ikke i går kveld). Nå blir det å prøve å finne ut hvordan man skal få byttet Canal Digital-dekoderen som noen skal komme å "installere" (les: dra ut to kabler fra den gamle og plugge i den nye) i et tidsrom hvor jeg er hjemme i ca 10 minutter av de 6 timene de skal komme innenfor. Men det var vel bestemt sånn av formannen i borettslaget, så. Ha en god en alle som har orden på konsertbilletter og TV-signalet ![]() Last edited by Martin; 28-04-2016 at 09:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Superflyer
|
![]()
Strålende formiddag fra Trondheim
God bedring til deg Espen - om hundre år er allting glemt... ![]() Her i byen er det strålende solskinn og våren ser ut til å få fotfeste. Snakk om et lite restaurantbesøk i dag ifølge fruen, så ...tja... ![]() Ha en flotters torsdag ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Feb 2013
|
![]()
God torsdag fra Lier! Her er det grått og kjølig.
Sitter på jobben med en kollega som forsøker å stable sammen en tur til et lite sted i sør-øst Sverige for å hente bruktbil i hælja sammen med broren sin. Ettersom han synes togbilletter med i "apeklassen" til SJ er i overkant dyrt underholder vi oss med å undersøke mulighetene i lufta til nærmeste flyplass; Vaxjö. Ville jo være for gæli å kjøre at de tar bilen til den ene bortover og kjører hver sin bil hjem. ![]() God bedring Someone! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Brigde of Don , Aberdeen.
Grei flytur over med Cityjet EI-FPC på 4611 i morges. Multinasjonalt crew på dagens flight, svensk , finsk og 2 andre nasjonaliteter foran i rorbua som var umulig å forstå. Møter og deretter retur i ettermiddag/kveld med 4616 og nok en CRJ900. Her over er det snøbyger i dag og ikke mye som vitner om vår enda. Ha en fin dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
God bedring til Someone også. God ettermiddag fra Oslo. Masteren prokastineres. Neida har skrevet noe i dag. Og noe er bedre enn ingenting. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg kan legge Ticketmaster-billetter rett i Wallet på telefonen min. Mye mer praktisk.
God bedring Espen - det der høres ikke gøy ut, men timingen kunne kanskje vært verre .. G'morgen fra vestsørøst. Her er det lovet regn, torden og muligens det som verre er, så da får man dekke til det som bør dekkes til ute før man gir seg i kast med dagens arbeide. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Min erfaring med å bestille på mail, er at jeg bli stående sent kvelden før og banne over at printeren min ikke fungerer eller at den er tom for blekk eller noe, så denne gangen safet jeg. Billettene til Ullevaal hadde jeg etter to dager, disse tok over en uke, men det viste seg jo at de hadde ikke en gang sendt dem før en uke etter at jeg bestilte dem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Strømmen Storsenter. På tide å fylle opp matskapet . God bedring Espen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Man kan også printe dem ut med det samme.
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jo, men da tenker jeg at det kan jeg vente med, så slipper jeg å rote dem bort i mellomtiden
![]() Anyway, nå har jeg alt jeg skal ha av billetter: To til Ullevaal og to til Frognerparken. Forøvrig annonserte Bruce i Brooklyn her om dagen at det var siste gangen han spilte hele River-albumet i sin helhet, og at de skulle "shake things up a bit" når det gjaldt setlister i Europa ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag morgen! | frkstorm | Flyforum | 17 | 20-07-2012 04:04 |
God Torsdag Morgen! | LN-KRF | Flyforum | 18 | 11-06-2010 01:45 |
God torsdag morgen | stefan78 | Flyforum | 10 | 07-09-2006 19:21 |
God torsdag morgen! | Utflyttet | Flyforum | 9 | 31-08-2006 13:47 |