![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Sikkert et ganske dumt spørsmål, men jeg prøver likevel.
Jeg sitter og leser på "What is my allowance?" på ba.com og der står følgende: Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Følgende står også:
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() Husk også hvis du har status: Quote:
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) Last edited by Discus; 02-05-2013 at 20:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
He he. Neida, det er bare at vi er 7 stykker som skal hjem igjen fra LAS, og de andre har kun 1x23kg, så jeg tenkte å trø støttende til. Jeg antar limoen til flyplassen klarer vekten..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei
Jeg trekker fram denne igjen istedet for å starte en ny tråd..... Skal bestille for min datter som skal hjem til jul. Har mailet quote fra BA til meg selv, som inneholder SFO-LAX-LHR-OSL, alt i CW (AA fra SFO-LAX) Når jeg skal bestille blir SFO-LAX endret til eco. (Og om jeg prøver samme søk på nettsiden i dag får jeg en heeelt annen pris ![]() Om jeg gjennomfører denne, vil hun da ha samme bag allowance på leg SFO-LAX som resten av turen (som er i CW/CE)? Litt surt å stå ved innsjekk på SFO og ikke få med seg alt uten å punge ut ekstra fee... Om noen har et svar på dette så mottas det med takk ![]() Last edited by Bjarte; 30-09-2014 at 15:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
http://www.businesstraveller.com/asi...ggage-policies |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Tusen takk for raskt svar ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
British Airways to cut hand baggage allowance
Kun "second" hand baggage (mest relevant for kvinner med bagg+veske?): http://www.bbc.com/news/uk-33749202 Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
De nye reglene står også greit listet opp på BA-sidene:
http://www.britishairways.com/en-no/...age-allowances
![]() |
#10 | |||
ScanFlyer Silver
|
![]()
Disse reglene fremstår jo svært generelle... Kan tolkes slik at det faktisk er passasjerer i First og Club som risikerer å bli fratatt bagasje ved gate:
Quote:
Quote:
Quote:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
Man har fremdeles to items og inntil 23kg i den store man kan slepe ombord (i alle klasser). Eneste endringen er at størrelsen på den lille går litt ned. Gule "handbag-tags" har vært der lenge, og man har jo alltid risikert at det ikke er plass i hattehyllene om man kommer i siste liten. Teknisk sett har vel alle selskapene regler om antall bags, og det inkluderer også alt mulig skrot man har kjøpt på flyplassen. Om de greier å håndheve dette gjenstår å se - jeg tviler.
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Kom mail nå om at endringen gjelder fra 18. august.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Aeroflot og bagasjeregler ? | ENGM RAMP | Reiseforum | 2 | 15-03-2013 09:59 |
Bagasjeregler for infant hos USAirways | TommyL | Reiseforum | 4 | 12-01-2012 10:25 |
Bagasjeregler hos Eurowings og Tyrolean Airways på reise booket hos LH | Flygern | Reiseforum | 3 | 28-10-2011 15:42 |
SK bagasjeregler | Chriscross | Reiseforum | 5 | 15-06-2011 06:02 |
Nye Bagasjeregler for CO | FBU | Flyforum | 23 | 21-09-2009 22:54 |