![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Lo meg ihjel ved boarding til MUC i dag.
Først ropes det opp at det er boarding for business class only. 3-4 karer går frem. Hele bølingen følger på til den siden som er merket "priority boarding". Alle slippes smilende igjennom og ingen andre beskjeder kommer. Dermed er jeg omtrent sist ombord. - "mange i business i dag" - sier jeg til GA - "hva? Alle border jo her" - svarer hun, bak priority boarding skiltet. Grrrrrrrrr... Hvor mange ganger om dagen border dere ikke et fly? Ikke isolert sett noen big deal, men en priority line er en priority line. Inviterer du Business Only, så bør det være det til du gir beskjed om annet. Dessuten er det gjerne business og gold/HON først. Ikke bare business. Kan dette være så sinnsykt vanskelig???? Eller er det bare meg som har flydd for mye OW og blitt rar (ere)?
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg synes dette funker bra på en mengde *A selskaper rundt om i Europa, men ja, som du sier på OSL er dette en tragedie.
Det handler nok mest om ufullstendig opplæring, eller manglende evne til å følge opp mottatt opplæring, hos de som håndterer LH på bakken på OSL...
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Uflaks...
Fungerte som tusan OSL-MUC t/r forrige uke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Da vi dro 30. april begynte de å boarde bakerste rader først til MUC.. Vi som *G var forberedt på alt og sto ved Prioskiltet..
Last edited by SQ 777; 12-05-2015 at 13:48. Reason: Rotet med dato |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Joker
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
PriBor funka som et skudd på SAS OSL-ABZ i dag. Må være omtrent første gang for meg med SAS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Ouuuuups, fikk ikke med meg den nei... :-)
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det varierer, sist jeg fløy med SAS fra Oslo (til ARN), var det strengt håndhevelse, smekkers fly og ingen protester.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det virket på meg som det ikke fungerte OSL-MUC mandag 11. mai heller. Ventet på et annet fly og hørte fra nabogaten at de begynte å boarde business, og deretter kom det ikke flere beskjeder. Kanskje samme uvitende personale?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Sommerferien 2016 - OSL-CPH-YYZ-FRA-OSL i C med SAS, Air Canada og Lufthansa | SAJblue | TripReports | 25 | 04-08-2016 10:17 |
OSL-FRA-SIN-LHR-OSL med Singapore Airlines i C (Lufthansa, SAS) | Rane Viking | TripReports | 23 | 30-03-2016 22:54 |
Lufthansa - OSL | Elyas93 | Bilder & foto | 4 | 19-07-2012 18:05 |
Boarding BA på OSL | Fnate | Småprat | 20 | 25-07-2011 21:24 |