![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg skal på en jobbtur OSL til SVG på torsdag, med retur til OSL på fredag. Jeg ønsker å reise lett og tenker kun å ta med håndbagasje.
Problemet er at jeg skal på en vintertur fra fredag til søndag hvor det hadde vært veldig praktisk å leid en bil på OSL å kjørt direkte derfra ved ankomst fredag. Jeg har funnet en leverandør av bagasjeoppbevaring på OSL - det er slik jeg forstår det de samme som håndterer hittegods. http://www.absolutions.no/hittegods De har følgende prisliste for oppbevaring: http://www.absolutions.no/bilder/bil...Gardermoen.pdf Er det noen som har erfaring med disse (til å stole på etc.)?
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Jeg oppbevarte imacen min der da jeg dro til Dubai i september. No problem. Ville brukt dem igjen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Evt er det mange med rumensk eller bulgarsk bakgrunn som tilby helt gratis oppbevaring på OSL..
![]() Nesten bagasjekongress i perioder ved ankomst.. ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Er det kodelås på bagasjeoppbevaringsskapene på OSL, eller låses de med nøkkel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bagasjeoppbevaring på Sola? | sail4fun | Reiseforum | 9 | 08-06-2017 13:18 |
Bagasjeoppbevaring i New York | Ståle | Reiseforum | 3 | 20-07-2014 23:11 |
Er det mulighet for bagasjeoppbevaring på Værnes? | Norge Rundt På 14 Dager | Småprat | 5 | 08-06-2014 22:33 |
Bagasjeoppbevaring på Kuala Lumpur International Airport | Hpkris | Reiseforum | 3 | 15-03-2014 06:24 |
Bagasjeoppbevaring DCA eller Air Space Museum? | Discus | Reiseforum | 5 | 02-06-2009 20:13 |