![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
Posts: 6,091
|
![]()
Noen som har noen råd å komme med om hvor stor sekk i liter jeg kan stappe under setet foran og overleve OSL-BGO om tre svære mannfolk sitter trykket sammen på en rad?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
Posts: 26,707
|
![]()
Veldig avhengig av setetype og hvilket sete. Mange av midtgangsetene til Norwegian synes jeg har veldig dårlig plass.
__________________
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
Posts: 6,091
|
![]()
Det er vindu/midtgang på sas sine fly som er benchmark.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,460
|
![]()
Har aldri hatt problemer med vanlig 'pc-ryggsekk'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
Location: ENGK
Posts: 3,805
|
![]()
Har fått skviset inn en 40L Bergans dagstur sekk under setet foran på nest bakerste rad på en -800 skinnsete kjerre til SAS. RRE trur æ.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Sandnes
Posts: 9,160
|
![]()
Hva med hattehylla?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,460
|
![]()
Spørsmålet gjalt ikke hattehylla ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Sandnes
Posts: 9,160
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,460
|
![]() Quote:
Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
Posts: 6,091
|
![]()
Oi oi oi, her må det oppklaringer til før folk får masse stygge tanker i hodet. Som Diamond burde selfølgelig all plass i hattehyllene fra rad 1 til 10 reserveres for oss.
![]() Siden noen drar inn hattehylla her, hvor dyp er bunden den på sas sine 737-800? Vet de smaler inn i høyden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Oct 2007
Posts: 888
|
![]()
Som Diamond får du vel gratis slengt sekken i kjelleren med en priority tag fra gaten...
Så hva er problemet ? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
Posts: 6,091
|
![]()
Noen som tydeligvis ikke har det så greit på hjemmebane om de har tid til å vente på at den skal dukke opp
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: NO
Posts: 10,014
|
![]()
Er ikke 5,5,*4,0*2,3 er greit utgangspunkt ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Nov 2009
Location: LHR
Posts: 899
|
![]()
De kommer alltid sist!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Masse flyblader gies bort! + en halv sekk med flymodeller selges billig! | Speedbird | Samlerhjørnet | 4 | 26-09-2008 13:43 |
Ännu en i raden av Dash incidenter | Savipix | Flyforum | 3 | 21-10-2007 03:18 |
TSA foran nedskjaeringer | LN-MOW | Flyforum | 0 | 09-04-2005 13:45 |
Lagarhus: Sikkerhet foran flytting | LN-SEK | Flyforum | 6 | 03-02-2005 21:49 |