![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen. Utrolig hvor mye et tysk julemarked kan støye hele natten utenfor vinduet mitt. Ble vekket av feiemaskinen.
For en gang skuld har SAS ikke endret mitt sete forran i GO før innsjekking. Har utfordret skjebnen ved å beholde det så jeg får se hva de har funnet på senere i dag. Ha en god en alle som enda ikke har planene klare for dagen.
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 14-12-2014 at 07:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Bodø! Her har det kommet mer snø i løpet av natta, og jeg klager ikke
![]() Ha en fin adventssøndag alle sammen! :-) Last edited by Boeing_fan; 14-12-2014 at 08:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen, frokost er unnagjort, kaffen smaker godt på en lørdags morgen. Det er 3.advent og det er søndagshandel
![]() Ha en god. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings, her på Sandaker er dagen for lengst i gang. Sitter og ser på støvsugeren, og venter på arbeidslysten skal inntreffe. Besøk om noen timer, samt at jeg må få gjort litt "ordentlig" jobb også, så får fyre opp VPNen i løpet av dagen. Dessuten har jeg lever, kjøtt, spekk og annet tilbehør i kjøleskapet som senere i dag skal ende opp som pate. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Stille søndag her i dag, og gikk en liten rusletur rundt etter frokost. Utrolig stille på morgenkvisten, men det braker vel løs når butikkene åpner.
Quote:
![]() Ha en fin dag, med eller uten støv på hjernen!
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God søndag fra Stavanger. 10 dager igjen til jul og jeg har enda ikke kommet i gang med julehandelen. No stress. Dagens program: Familiemiddag om litt. Senere til Stavanger Domkirke for å se og høre Händels "Messias".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Har oppgradert fra støyende hotellrom til senatorloungen på DUS. Etter mange lounger fra United og SAS er jeg veldig positivt overrasket over serveringen. Her må de faktisk ha skikkelig kjøkken og ikke bare noen som fyller på fra poser kjøpt på Nille. Gode stoler er det også her.
Venter fortsatt på at SAS skal finne på noe tull med setereservasjonen min.
![]() |
#8 | |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God ettermiddag fra det Sørlandske!
Operasjon ribbesteking er nesten ferdig, og jeg irriterer meg kraftig over at jeg aldri får det til som jeg vil ha det. Vil ha fin brun svor, men den blir alltid svart, uansett hvor lite eller mye varme jeg bruker. Pokker!! Men mat blir det nok allikevel. Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
God kveld fra Oslo. Tilbake fra varmen i Spania. (som ikke var _så_ varm..)
Kjenner likevel at jeg er glad for at jeg skal nedover igjen om 3 uker |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Litt blandet fra SAS. Prioritert boarding de sa var for gull og sølv. Pluss og diamant ble ikke nevnt og alle slapp gjennom.
Hadde det som så ut som det eneste ledige midtsete i Go. Er softblock tilbake? Ledige midtseter i Pluss. Ombordmagasin var tilbake, men uten famøs artikkel.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Nei, de har nylig lagt om til SAS' Altea.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
Sist jeg var i DUS var det 2 skranker åpne for SAS og en full 737-800 opp til Oslo. Den ene var for SAS Pluss og den andre var for baggasje dropp. Ingen innsjekkingsautomater var det heller. Laaaaang kø og pax som ikke visst hvilken kø de skulle stille seg i. Tok en halvtime å få sjekket inn. Var meget skuffet!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
Altea er innsjekkingssystemet. Såvidt jeg vet er det fortsatt LH som er handlingagent, men de bruker SAS' partisjon, og ikke Lufthansas, som de gjorde før.
To skranker høres lite ut. Man trenger bare å logge inn og ut for å koble over, så det er intet hinder for at man skulle kunne bruke flere skranker om ønskelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Nei det er ikke LH lenger men et lokalt handling selskap. Husker ikke navnet i farten. Men jeg spurte og det er ikke LH iallefall.
Så det så |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Guten Morgen aus Berlin | EB | Flyforum | 14 | 06-03-2019 18:49 |
Schönen Sonntag aus Regensburg | robertaas | Flyforum | 18 | 30-11-2015 02:22 |
Gute morgen aus Berlin | Someone | Flyforum | 13 | 13-08-2014 18:14 |