![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Etter en miserabel loerdag byr soendagen paa nye muligheter! Fikk lempet litt jord paa morra'n, men da det begynte aa poesregne ved lunchtid bestemte jeg meg for aa ta en lang lur istedet. Intet daarlig va;g etter egen oppfatning ...
![]() Naa har det sluttet aa regne, men huset ristet i et par kraftige vindkast. Vi faar se hva morgenen bringer .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
MOW slo meg - oppe med fuglene han også...
Det er vår... I allefall ble jeg vekket av fuglene utenfor i dag. Kan vel også ha noe å gjøre med at det er usedvanlig stille i byene på denne tiden av døgnet og fordi mange er reist bort på påskeferie. Det ser ut til å bli nok en strålende dag - nyt den! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
|
![]()
Vi vekkes ogsaa av fuglene .. naermere bestemt en bestemt fugl .. en psycho-fugl som i de siste to ukene regelmessig og maalbevisst har flydd inn i soveromsvinduet vaart igjen og igjen og igjen ... mange ganger om dagen og begynner i graalysningen .... tar ikke engang notis av katta som sitter i vinduet og sikler!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Og her i Mosjøen og på Farmen våknet vi igjen opp til en aldeles nydelig dag! Minus 15 på morgenkvisten, men med skyfri himmel og vindstille blir det nok ennå en flott dag for uteaktiviteter og skigåing!
Et lite bilde av hvordan MITT vinterparadis ser ut. Tok dette bildet i går ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Terningkast 6!!! Snakk om påskebilde....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Dere har iallefall nok av snø ser det ut som
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Og da var man våknet her også...
Idag skal det vel bare sløves, og kanskje pakkes litt, før man setter seg på kveldsflyet til Oslo, for deretter å sove en natt på Rica-hotellet ved Gardermoen, og dra videre til Lisboa imorgen. Var bare såvidt vi fant noe ledig hotell, nesten alt var fullt, men sent igår kveld løste det seg endelig. Hadde fått mail fra et hotell om et dobbeltrom til 75€, men da vi ringte ville hun ha 112€ for det, men når jeg hadde forklart at vi hadde fått mail med den prisen tidligere så skulle hun sjekke opp, og sende mail tilbake. Hun sjekket opp, og i mailen sa hun at det var en kollega som hadde gitt den prisen, uten at hun forsto hvorfor, men at vi skulle få det til den prisen da. Så gjenstår det å se om hotellet er like fint som på bildene. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God øh...morgen fra Dublin
Etter litt for mange ![]() ![]()
![]() |
|
|