![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Fra gullstua. Fast track funket selvfølgelig med LH og billigste økonomi. Til Graz for gløgg med noe ekstra . Ha en topp dag.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Da er det onsdag i Singapore, og unge Fnatstadbraathen skal videre til Bangkok.
Kan også bekrefte til herr EMG at det ble lite klokker og kulepenner i CGK. Hadde det vært et varp? Dagens agenda er belt clean, så det blir å subbe seg igjennom den. Er såååå innmari trøtt at selv ikke en dram hjalp. Men når jeg ser på flightmemory at jeg foreløpig har børna 310.000 km i år, og fortsatt har 4 intercont + 8-10 shorthauls igjen før nyttår... Så tror jeg det har noe med saken å gjøre. Håper dette blir det året i mitt liv med mest reiser. Satser på mindre reising og mer reisning til neste år. Ha en fenomenal dag.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Sola!
Hadde en stygg mistanke om at det kunne bli nødvendig å skrape bil i morges, men det slapp man heldigvis unna. Men merker at det har begynt å bli markant kjøligere de siste dagene, så mon tror om ikke det er noe snø på gang etter hvert? Blir vel "eksternt kontor" i dag og. Det vil si Risavika og litt ærlig "håndarbeid" som må til. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
God glatt onsdag fra Trondheim
Glasert på sideveiene i morres, men lot meg friste til å gå til jobb i morres. Ingen lårhalsbrudd eller andre brudd senere har jeg fått min første kaffe ![]() ![]() Litt stiv og røder på armen etter gårdagens 4-timers session til tatovørinnen, men du verden for et resultat ![]() ![]() Ha en stødig onsdag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Goden morgen fra Oslo Nord - det er mye trafikk på veien i dag og mye tåke i Oslo nord. Klar for å bestille et par turer i januar med B737 i ulike utgaver.
Ha en god dag. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Skogen hvor det er -3 grader og klart, imotsetning til hjemme med 0 og tåke. Litt småplukk på månedstallene venter, samt en time spinning på Sats i kveld. Ha en fjong dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra gjemmekontor. En smule lei og sur om dagen, så holder meg helst til jobbing frå heimen. Ha en bedre dag, hjemme og ute!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God mor'n fra sørvest om Trondheim. Det blåser godt fra nettopp sørvest, opp i liten storm for øyeblikket, men de neste dagene ser lovende ut.
![]() ![]() Ønsker alle forumister og #avgeeks en topp dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra minussiden.
Måtte jo skrape is av sleden i morges. Den var ny. Håper jeg slipper tilsvarende resten av vinteren. Kan ikke se å ha bestilt verken minusgrader eller is. Mye å gjøre på kontoret, så låser meg inne, setter på headset med morgenklubben og lar det stå til. Ingen planer for kvelden heldigvis. Er det jul snart? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God onsdag fra Skottland.
I dag er det førjulsforberedelser som står på planen da jula i heimen har blitt flytta til førstkommende helg, storhandel og juletrehugging (hagesenteret) er blant dagens aktiviteter. Lyspunktet er den nye optikken som blir levert i dag, kanskje man skal snike seg litt unna og teste?? Ha en julestrifri onsdag
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Morgen fra Jåttåvågen, Her måtte bilen skrapes og Vinterdekk graves frem fra Garasjen. Men to timer, 3 politisperringer og noe hundrelapper fattigere er man på jobb med vinterdekkene fint festet på bilen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
God morgen fra Golf del Sur, kan ikke påstå at jeg misunner dere hjemme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen ... nærmere 25 grader i går blir muligens det samme i dag. Julelys og -pynt skal opp. Forhåpendtligvis virker fortsatt flynissen min, som står nede ved veien.
Da ble det såvidt over 10 tonn co2 i år også. Stoppet på 44 flighter og 128 timer i luften. Er nok for meg, det. Blir det mer i år, er det ikke av den hyggelige typen flytur, så håper det er slutt nå ... Ha en grom tirsdag, hvor du enn er i verden. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag! | Hypern | Flyforum | 16 | 23-05-2018 17:08 |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God onsdag | Ståle | Flyforum | 13 | 03-07-2013 22:15 |
God Onsdag | learjet | Flyforum | 18 | 07-07-2011 05:10 |
God onsdag! | seilfly | Flyforum | 22 | 15-10-2008 22:11 |