![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ny dag og fortsatt begrenset tilbud fra NRK på morgenkvisten. Streiken i NRK går merkbart stille for seg... Siste dag på kurs i dag og så er det Pinse...jippi. Ha en bedre laaanghelg...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Jan 2005
|
![]()
God morgen fra et halvgrått Asker, håper på snarlig bedring. Dagen går med til et lite formiddagsmøte (enda jeg som ikke er i jobb for tiden
![]() ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
5 timers eksamen om to timer..... "spy"
Så håper alle har en bedre morgen enn meg ![]()
![]() |
#4 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
God formiddag fra FBU
![]() Den som sier det ikke er pollen i lufta ljuger så det renner, Bilen min er jo blitt GUL.. Heldigvis fredag idag etter en ganske hektisk uke. Ser ut til å bli en relativt rolig langhelg. Kanskje jeg får tatt noe bilder også ??
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Dette blir ikke noe spesielt god helg! Jobbe i dag og i kveld/natt, barnevakt i hele morgen, barnedåp på søndag før turen går vestover og hyttebesøk hos venner. Søndagskvelden kan bli avslappende og fuktig. Resten bare stress.
God helg! Måtte sommeren komme snart! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det blir debut med høytrykkspyler idag.Nøyde meg med å montere den igår før jeg dro til gartneriet og kjøpte 55 potteplanter.2250 kr. Betal i kassen! Men så ble det flott,da,med 9 fulle balkongkasser,to ampeler og en stor urne på plenen.
![]() En katt har sett sitt snitt til å pisse i inngangspartiet til huset mitt i den senere tid.Fy for stank! ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Stein - pepper gjør også vei i vellinga for katta
![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Glad fredag fra et solfylt Drammen!
Endelig fredag, langhelg skal bli alldeles ypperlig. Forhåpentligvis får jeg tid til å sortere og kikke på bildene jeg tok på tirsdag - fra noenognitti meters høyde på OSL, også kjent som "tårnet". ![]()
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Proev Anthrax...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
God morgen fra varme og solfylte Atlanta! Har i kraft av min stilling blitt plukket ut til Drug And Alchohol test, saa jeg maa ned til et teststed i formiddag for aa tisse i koppen ...
Ellers ingenting paa programmet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God ettermiddag fra et grått og vått sør-vestland. kvikksølvet ligger rundt 10 grader, ikke mye sommer her nei. Jobber kveldsskift i dag, og har en A321 charter til Paris klokka 00:10 natt til i morgen. Ikke akuratt hverdagskost for oss på Helganeset det! Skal prøve å få tatt noen fine nattbilder. Ha en flott dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Lavlandet Østafjells har pr nå 22,4 grader og skylaget blir tynnere og tynnere.. jaggu er man lovet sol og tempraturer opp mot/over 20grader i helgen!
Da er det greit med fri! ![]() Snart ferie.. og 35 grader.. :smokin
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God formiddag fra Gardermoen.
Bare noen timer med fortollinger, scanning og flytting av pakker, og litt div. kontorarbeid, så regner jeg med at pinsen starter en gang før 23:00 i kveld. Blir forhåpentligvis tid til litt pakking også, før turen går til Køben med "Crown of Scandinavia" i morgen ettermiddag |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God fredags formiddag fra Skottland. Her skinner solen og det er 20 grader ute og da kan man egentlig ikke klage.....perfekte forhold for utepils
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Ellers (fra nrk.no): KATTETISS - EDDIK Katter misliker lukta av eddik. Spray på ufortynnet eddik der du vet at kattene vanligvis markerer. De går deretter store omveier, sier en gårdbruker som har prøvd rådet med vellykket resultat. KATTETISS - KAMPHORATUM Katter misliker lukten av kamfer. Smør med kamphoratum eller mentholatum der du vil de skal slutte å markere. Da finner de seg andre områder for sitt revir. KATTETISS - TIGERBALSAM Katter liker ikke lukten av tigerbalsam. Hvis du smører litt av dette på dører og andre steder du vet at kattene vanligvis markerer, vil de finne seg andre steder å gå. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Tidlig opp,koblet spyleren til vasken i vaskerommet,satte meg på vakt i vindfanget og ventet.Ikke forgjeves! Opp med døra og splasj! Moah-ha-ha-ha-ha!!! Problem solved.Trur eg.:smokin
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God Fredag Morgen :) | FlyboyKarsten | Flyforum | 17 | 11-05-2012 19:39 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God Fredag Morgen | Twin Otter | Flyforum | 30 | 25-10-2008 08:31 |
God fredag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 11 | 21-04-2006 23:32 |