![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Goooooood morgen godtfolk!
Da var det pinadø fredag og igjen! Og endelig har jeg fått svar fra Prakesh og Brahmar på suppport i India, så nå kan det bare gå en vei! ![]() Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#2 |
Browncoat
|
![]()
Guud maurning fra Tananger
Her er det litt fuktighet i luften, men ellers greit vær, med tanke på datoen. Siste dag på jobben, før en hel uke med ferie ![]() Dessverre så tror jeg ikke arbeidsdagen er ferdig før kl 16 ![]() Helgen mistenker jeg at går til å skifte gummi, før man setter seg i bilen for å kjøre et godt stykke neste uke. Ha en fin dag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo`s beste sted å bo
![]() Ha en god helg. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. 0 grader he ute i Skogen, og ser ut som bilene som har overnattet her har fått et lite lag snø på seg. Kake på jobben senere i dag, før det blir hjem og lage pizza som vanlig på en fredag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim
0 grader her idag - fikk skyss til jobb idag, så ble ingen sykkeltur på morran ![]() ![]() Blir hentet av kona idag , så drar vi rett ut med ungene å spiser, før en rolig hjemmeaften venter ( okei kanskje det går med noe rødt i glasset ![]() ![]() Ha en flotters fredag ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Morgen fra vestlandet, Dagen er grå, helga nærmer seg, oppusningnsprosjektet i huset blir i stor grad ferdigstilt idag. Igrunn god helg pågang her!
Ha en fin dag gutter og jenter! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God fredag fra gullstua på OSL. Nå et det FCO som et målet, men via MUC.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå the Square i København. Det er vel berre så vidt vi kom oss hit, i går lærte eg meg igjen å reise med fly. Trudde eg kunne det.
* Du får ikkje betre tid av å lande seint * 15 min flytid mellom OSL og CPH er ikkje realistisk. Lær deg matte. * Ikkje anta at det er DET flyet du skal med, les boardingkort og skjerm samtidig * Ikkje lur frøkna til å tru vi har god tid og så gå kvar for seg Velvel, sidan halve Trondheim også reiste samme ruta som oss var vi ikkje ein gang sist inn på flyet. Så stressa er det lengesidan eg har vore. I dag blir det avslapp! God helg!
![]() |
#9 |
Star Alliance only.
|
![]()
God ettermiddag fra BGO. Nå går turen til Oslo med en stappfull Svanevit Viking. Jeg sjekket inn 3 timer før avreise, og da var jeg BN155. Hjeeelp så fullt det kommer til å bli. On-time? Neppe... Her er det mye håndbagasje ved gate.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
![]() ![]() Hallo herfra. Nettopp vært på butikken. Plukket med meg litt mat og en pakke på Posten som er årets julegave til meg selv. Lufthansa D-AIHK 1:200 ![]() Nå: mer eksamenslesing! Hejdå
![]() |
![]() |
#11 |
Star Alliance only.
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
"Morn" fra studentbyen. Generalforsamling i studentforeningen igår, mulig det ble rimelig sent der ja... Lite planlagt før man skal en tur på jobb i ettermiddag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag fra L1 | Someone | Flyforum | 17 | 10-05-2019 20:29 |
God fredag fra Sola! | sirpjalle | Flyforum | 12 | 17-07-2015 12:06 |
God fredag fra Sola! | sirpjalle | Flyforum | 9 | 20-02-2015 13:42 |