![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra et litt høstlig Oslo. Luktennav bacon er i ferd med og bre seg over kjøkkenet. Bortsett fra litt indretjeneste er det få planer for dagen, bortsett fra og finne ut av hvordan jeg skal tilbrede reinsdyrsskanken til en passende søndagsmiddag. Ha en fjong dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Mornings fra Oslo. Her har man akkurat krypet seg opp av senga og, vel kanskje på tide å ta seg litt frokost. Som noen sikkert leste i går så skulle jeg egentlig vært på Kongsberg, men jeg gjorde vendreis. Fikk nyss om at opp til flere på seminaret hadde vært dårlige med oppkast og kvalme og sånt, og da sa jeg i fra at det har jeg ikke tid til, vandret for meg selv rundt på Kongsberg et par timer og dro hjem.
Kanskje litt hyperkonderi, men jeg det var liksom begeret som fikk ting til å renne litt over, har slitt litt psykisk i det siste og har jo søkt hjelp for det. Tror det beste var en rolig helg her hjemme. Og jeg ser meg ikke akkurat meg selv som hyperkonder heller (jeg er jo en person som gjerne stapper i meg ting fra lugubre steder i Kina). |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jobb i regnværet på OSL frem til 15:00, hjem å pakke før turen settes OSL-CDG-PUF i morgen med HOP'ern. En uke med leiebil og HQ hos søsteren til damen i sør-vest Frankrike, får håpe været står i stil til temperaturene der nede nå!
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God søndag fra Lillestrøm! Takk for koselig lag på Casa Mia i går. Håper dere hadde det hyggelig dere som fortsatte videre ut på byen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag fra heimen. Aftenposten og brunsh er unnagjort, nå er det bare forum og kaffekos på programmet.
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
God morgen fra Brønnøysund, sitter og sløver før jeg drar til flyplassen for å komme meg tilbake til sivilisasjonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Quote:
God morgen omtrent herfra. Her skal det pakkes for Tokyo tur i morra. Og så må jeg egentlig inn på kontoret en tur for å skrive ut noen papirer. Hmmm... Kan jo også sende dem per post... Hm... Mens jeg funderer og drikker kaffe kan dere ha en fin dag.
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Trøndelag!
![]() Her har det regnet siden tidlig morgen men nå ser vår herre ut til å ha gått tom for vann omsider! ![]() Har vært en real sløvedag, men nå er det duket for middag foran TV med Man.City-Chelsea før det må lages noe godt til gjestene som kommer i kveld. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Kristiansand.
Ble lurt til trappetrening idag så nå ligger beinene i stabilt sideleie for resten av dagen. Vondt! Ellers håper jeg på at middagen lager seg selv idag, selv om jeg har mine tvil på at biffen frivillig spaserer fra køleskapet til stekepannen. Ha en slapp og trivelig dag folkens ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag! | Henshaw | Flyforum | 16 | 23-07-2012 08:23 |
God søndag | Discus | Flyforum | 14 | 05-06-2011 21:52 |
God søndag | Someone | Flyforum | 23 | 20-03-2011 23:36 |
God søndag! | FBU 4EVER | Flyforum | 13 | 13-03-2011 12:09 |