Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 21-09-2014, 08:23   #1
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Flyprat God søndag

Mornings fra et litt høstlig Oslo. Luktennav bacon er i ferd med og bre seg over kjøkkenet. Bortsett fra litt indretjeneste er det få planer for dagen, bortsett fra og finne ut av hvordan jeg skal tilbrede reinsdyrsskanken til en passende søndagsmiddag. Ha en fjong dag
Old 21-09-2014, 08:29   #2
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Default Re: God søndag

Mornings fra Oslo. Her har man akkurat krypet seg opp av senga og, vel kanskje på tide å ta seg litt frokost. Som noen sikkert leste i går så skulle jeg egentlig vært på Kongsberg, men jeg gjorde vendreis. Fikk nyss om at opp til flere på seminaret hadde vært dårlige med oppkast og kvalme og sånt, og da sa jeg i fra at det har jeg ikke tid til, vandret for meg selv rundt på Kongsberg et par timer og dro hjem.

Kanskje litt hyperkonderi, men jeg det var liksom begeret som fikk ting til å renne litt over, har slitt litt psykisk i det siste og har jo søkt hjelp for det. Tror det beste var en rolig helg her hjemme. Og jeg ser meg ikke akkurat meg selv som hyperkonder heller (jeg er jo en person som gjerne stapper i meg ting fra lugubre steder i Kina).
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 21-09-2014, 08:51   #3
Thomas
ScanFlyer Rusty

Jobb i regnværet på OSL frem til 15:00, hjem å pakke før turen settes OSL-CDG-PUF i morgen med HOP'ern. En uke med leiebil og HQ hos søsteren til damen i sør-vest Frankrike, får håpe været står i stil til temperaturene der nede nå!
Old 21-09-2014, 09:33   #4
Concorde98
ScanFlyer Silver

God søndag fra Lillestrøm! Takk for koselig lag på Casa Mia i går. Håper dere hadde det hyggelig dere som fortsatte videre ut på byen.
Concorde98 is offline   Reply With Quote
Old 21-09-2014, 10:27   #5
Discus
ScanFlyer Inventory

Galley Slave
Global Moderator

Discus's Avatar

God formiddag fra heimen. Aftenposten og brunsh er unnagjort, nå er det bare forum og kaffekos på programmet.

Quote:
Originally Posted by Concorde98 View Post
God søndag fra Lillestrøm! Takk for koselig lag på Casa Mia i går. Håper dere hadde det hyggelig dere som fortsatte videre ut på byen.
Ditto - artig å treffe kjente og nye fjes. Noen av oss hang igjen lenge og fikk oppleve alle de rare dyrene i Lillestrøm Zoo (aka Storgata by night).

Old 21-09-2014, 11:51   #6
WF789
ScanFlyer Molded

WF789's Avatar

God morgen fra Brønnøysund, sitter og sløver før jeg drar til flyplassen for å komme meg tilbake til sivilisasjonen.
Old 21-09-2014, 13:21   #7
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Quote:
Originally Posted by Concorde98 View Post
Kult at du hang deg på!

Quote:
Originally Posted by Discus View Post
Noen av oss hang igjen lenge og fikk oppleve alle de rare dyrene i Lillestrøm Zoo (aka Storgata by night).
Hvaaaa???? Uhørt. Det er Fnates hjemby du snakker om. Guds øyesten av en by.

God morgen omtrent herfra. Her skal det pakkes for Tokyo tur i morra. Og så må jeg egentlig inn på kontoret en tur for å skrive ut noen papirer. Hmmm... Kan jo også sende dem per post... Hm...

Mens jeg funderer og drikker kaffe kan dere ha en fin dag.

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 21-09-2014, 17:26   #8
ForeverSAS
ScanFlyer Gold

God ettermiddag fra Trøndelag!

Her har det regnet siden tidlig morgen men nå ser vår herre ut til å ha gått tom for vann omsider! det har i alle fall avtatt litt nå og er tidvis blå himmel der oppe også.

Har vært en real sløvedag, men nå er det duket for middag foran TV med Man.City-Chelsea før det må lages noe godt til gjestene som kommer i kveld. Ønsker alle forumister og #avgeeks en fortsatt toppers dag herfra!
ForeverSAS is offline   Reply With Quote
Old 21-09-2014, 17:46   #9
mcduck
ScanFlyer Gold

mcduck's Avatar

God ettermiddag fra Kristiansand.

Ble lurt til trappetrening idag så nå ligger beinene i stabilt sideleie for resten av dagen. Vondt!

Ellers håper jeg på at middagen lager seg selv idag, selv om jeg har mine tvil på at biffen frivillig spaserer fra køleskapet til stekepannen.

Ha en slapp og trivelig dag folkens

Upcomming:
Nov 27 - Dec 20: Krabi (DY Y)
Februar 13-26: Cancun (*A)
mcduck is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules