![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ikke akkurat tegn til sommervær i dag heller...men vi er da "lovet" sol på torsdag. Etter en dag borte fra kontoret er det sikkert nok som venter på meg - så da er det bare å komme seg på jobb. Ha en bedre tirsdag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgom!
Incheckad och klar för eftermiddagsflighterna hem till Sverige nu. Har bara n examen kvar och så kan jag hoppa på helikoptern ut härifrån. Ha en bättre tisdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen ja fra et vått og deprimerende grått ENGM.....
Denne ukens første nattevakt av to er straks over, og det bærer til køys for noen timer.... I går kveld var det jo sååå flott vær så jeg vasket bilen ![]() ![]() Men men, bare 3 vakter igjen nå så bærer det avsted til Madrid med deilig Tapas, vin & sangria! ![]() ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Alta
Fint vær i nord i dag. Sol og 11-12 grader nå på morgenkvisten. Startet dagen med en 3 mils tur på sykkel til jobb, så nå er jeg kvikk og rask og klar til å ta fatt på arbeidsdagen.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God formiddag fra York!
I morgen er det GNER (forhåpentligvis med WiFi) til London for noen dagers seminar/konferanse. Her var det sol tidligere, men nå har det gått tilbake til regn. Elven Ouse flommer over sine bredder, og pubene og husene langs elva må få på plass flomsikringstiltakene. Omtrent slik ser det ut ved elven akkurat nå (de små dingsene som stikker ut i det som der ut til å være langt ute i elva er egentlig toppen på gjerdet hvor veikanten egentlig skal være): |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
|
![]()
Her i Atlanta er tropevarmen 'endelig' kommet etter en usedvanlig kjoelig forsommer. Men naa er det t-skjorte og shorts i de neste fem maanedene.
I dag skal jeg gjoere litt kontorarbeide - ellers ingenting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God eftermiddag fraan biz-loungen i NCE. En liten hickup redan men den loestes fint av Arrows kollegor i NCE
![]() AF7715 aer naagot foersenad men inte tillreckligt foer att jag skall hinna med min anslutning till ARN. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Godettermiddag fra Krsand!
Det har klarnet litt opp igjen, men nå blåser det kraftig. Silvia Ana er innstillt kl 17 idag da det er meldt om 6 meter bølger i Skagerak! I kveld blir det møte i borettslaget, og deretter film på tv! I morgen kveld blir det derimot noe godt i glasset! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Har vært på trening...nå ødelegger jeg den innsatsen med noe i glasset - igjen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God ettermiddag fra Oslo. Har fått kommet hjem fra jobb, inkludert litt overtid, fått tatt en dusj og når er det snart middag før en oppgave må jobbes litt på og må få gjort ferdig søknaden min til CBS
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag morgen | EB | Flyforum | 11 | 02-05-2017 13:53 |
God tirsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 12 | 13-11-2007 12:06 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 17 | 30-10-2007 14:01 |