![]() |
|
![]() |
#1 | |
Browncoat
|
![]()
God ettermiddag fra Auckland
Her er det litt kjøligere enn det jeg har opplevd den siste måneden, klager ikke over det. Rundt 10-15 grader hvis jeg skal gjette. Foreløpig ikke noe regn, men det kan endre seg. Sky Tower nettopp besøkt og der er det en god utsikt utover byen og områdene rundt. Mens jeg var der så var det i hvert fall 2 stk som ikke turte å ta heisen ned igjen, så de hoppet ![]() ![]() Noe som er et alternativ i Sky Tower ![]() Fra gårdagens GM-tråd: Quote:
![]() Merket at det var et tungt lastet fly under take-off, vingene bøyde seg godt oppover før rotate. Det var et par ganger at jeg syntes at det var på tide at vi var fremme, men ble litt deprimert da jeg så at vi kun var ca halvveis ![]() Er en lang tur uansett hvilken klasse man sitter i. Merket det til og fra HKG i fjor, i C. På flighten fra YVR til SYD så krysset vi datolinjen og ekvator ca samtidig. På flighten mellom SYD og AKL, som tok av ca en time etter ankomst, fikk jeg ikke lov til å velge sete pga seatingen var låst da jeg kom til gate. Så da ble det 38E ![]() Ha en fin laurdag forumister ![]() |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tidleg laurdag frå CAN | roger | Flyforum | 14 | 24-09-2017 02:06 |
God Laurdag! | Thomas | Flyforum | 15 | 15-12-2013 13:10 |
Gudd laurdag! | LN-MOW | Flyforum | 20 | 26-10-2013 22:42 |
God morgen. det er LAURDAG | ENGM 911 | Flyforum | 27 | 13-01-2013 12:36 |