![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God mandag fra St. Petersburg. Da har man gått ned på timeantall for lenge man har igjen i denne byen. Den har levert. Likte byen veldig godt. Senere i dag skal man prøve Russian Railways som skal ta meg med Sapsan (hurtigtog) til Moskva på en underkant av 4 timer. Satser på at det ikke er noe buss for tog, men det er visst uhørt i dette landet at man erstatter toget med noe. Det er en statsinstusjon russerne for en gangs skyld stoler på. Går ikke toget så blir det kaos. Ikke så verst når man vet det er ca 60 mil i mellom byene. Spiste på Palkin i går, det var et hyggelig måltid for alle andre enn lommeboka, men sånn egentlig betalte jeg ikke så ekstremt mye med tanke på hvor god denne opplevelsen var. Ble 3700 RUB all in med forrett og hovedrett, vin og vodka og te.
http://www.palkin.ru/# Eneste er at jeg føler meg dårlig sånn psykisk etter å ha drukket RUSSISK musserende vin fra KRIM, ja det er noe som skurrer. Jaja legger merke til at det ble litt vodka i går gitt i hodet, men jeg får komme meg til frokostbuffeten og pakke sammen og sjekke ut og gjøre litt arbeid. Er ikke så langt til togstasjonen herifra. Last edited by Hypern; 29-09-2014 at 07:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() God morgen fra Kristiansand! Dagen i går ble spennende med både bilsalg og bruktbilkjøp. Det nye tilskuddet til den generelle trivselen er en Peugeot 206, 2005 modell (114k km). Prisen var nesten for utrolig til å være sant (Meget begrenset budsjett), så da ble min allergi for franske biler kurert. Dagen går vel med til å gjøre bilen klar til eu-kontroll på torsdag, eneste feil jeg har funnet er 1 lyspære som var gåen. Ellers er det siste dagen med Friends & Family rabattene på SAS så da må det bookes div turer. Prøvde meg på Longyearbyen 19-21 mars, men dessverre var der flere en meg som har funnet ut at det er total solformørkelse i longyearbyen 20. mars. Norwegian var forøvrig helt utsolgt allerede. Kanskje de burde bytte type til B788? ![]() Ha en flott dag folkens Last edited by mcduck; 29-09-2014 at 07:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Mandag, og man er enda i vater, så dette er et godt tegn. Venter på noen papirer, så det blir nok litt tid tilbrakt på telefonen i dag! MCDuck, til lykke med en lille franske! Selv er jeg meeeeget godt kurert etter at min franske tilbrakte 6 mnd på tot 3 verksteder, og ingen fant ut av den. Den fikk da et "lykkelig" liv her, eller i det minste jeg gjorde! ![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Skogen. E18 motgående var hakket mindre overbefolket enn vanlig i dag, så tydligvis endel fra landbrukskommunene vest for Lysakerelven som har dratt på ferie. Den tyske bilen min tok meg uansett trygt og effektivt motsatt vei, uetn at de så mye som en lyspære som ikke funket....men skulle bare mangle etter snaue 4 mnd og 7000km
Ser at Berlusconi fyller år i dag. Noen her som er invitert til hans bunga bunga fest? ![]() Last edited by Someone; 29-09-2014 at 08:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen fra Flytoget på vei fra OSL. SAS stelte godt med gullkunden sin på retur fra EWR. Oppgradering til pluss vindussete og antagelig flyets eneste ledige sete ved siden av meg. Slik fløy jeg meg behagelig over grensen på 50k for status også i neste opptjeningeperiode.
![]() Ha en god en alle som føler at ting går på skinner.
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God mornings fra Oslo nord - bra temperatur - delvis blå himmel og en fortreffelig dag i vente.
Ha en god dag og ettermiddag, og avslutt med en god kveld ![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Browncoat
|
![]()
God dag fra båten til OJB
I motsetning til Sirpjalle så er man definitivt ikke i vater, men det kan nok ha noe med at underlaget heller ikke er i vater ![]() Satser på å komme meg i land i dag, men nå er det visst problemer på land... Ha en bedre dag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden!
Her har man gjemmekontor siden barnehagen har planleggingsdag idag. Straks ut en tur for trilling. Quote:
Hey, når ble jeg Berlusconi? ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God morgen fra Gaustad. Drita døvt å være først på kontoret. Det skjer nesten ALDRI og jeg fatter ikke hva jeg gjorde galt denne dagen. Uansett måtte jeg koke kaffen selv. Det er på mange måter uhørt. Ha en fin dag.
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Morgen fra Gullkysten, Sola skinner, en uke med HV øvelse og felt liv er over. Rødfis lukta henger enda strant i nesen, men jeg er sikker på at den forsvinner ila dagen!
Ha en fin dag folkens |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
Quote:
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 29-09-2014 at 10:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg trodde du var økonomisk og brukte NSB?
God mandag. Straks "klar" for første arbeidsdag etter tre uker med ferie. Har vel gledet meg mer til andre ting enn dette, men det går seg vel til ![]() Ha en god dag/uke, alle sammen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Ikke når man skal på jobb og NSB viser en liste med forsinkelser og kanseleringer.
![]() |
#14 |
Flugmaður
|
![]()
Góðan daginn!
Island byr på skikkelig gøy uvær i dag, skal ut å teste forholdene snart. Må bare bli ferdig med verdens største frokost-på-senga her på 1919 (Som virkelig leverer!) Blir vel en del papirarbeid borte på RKV i løpet av dagen, og jeg må snart bestemme meg for hvilket hotell vi skal bo på i San Fransisco i november. Forslag? Ha en fin en!
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hallo fra Stavanger. Da var man for alvor i gang med tre ukers ferie. Det ble selvsagt en real sovemorgen da døgnrytmen er på bærtur og virker allerede å være innstilt på en annen tidssone. Gjett om jeg gleder meg til oppstandelse og avreise med seks-flyet på torsdag. Vel, tid for å få unna en del praktiske gjøremål før avreise. Som f.eks å prøve seg som bruktbilselger.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå InterContinental Metro, Toronto... Litt for fancy hotell for meg, egentleg, fokus på dei feile tinga. Slik som frukost til over $30. Litt trist når juicen smakar bassengdispensercola og buffeten er mindre enn det meste eg har sett før. Holiday Inn knusar IC på frukost
![]() No blir det space life ei veke til. Enjoy!
![]() |
#17 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Grå dag fra vestsørøst ... Slapp dag uten noe spesielt på programmet. Kanskje tar jeg meg en tur til hårklippiraneren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |