![]() |
|
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]()
Hvem i alle dager parkerte flyet mitt her? Vedkommende skulle ha i ræven med en utskrift av masterplanen for OSL.
![]() Straks hjemme til egen køy, selv om QR sine 777'er og andre plastfly fungerer greitt nok. -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Torp. WF464 og EVE står for tur. Ryktes om sommer i nord
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Dubai, nok en gressenkemann-helg rett rundt hjørnet. Jeg er fasinert av hvor tørste kompisene mine er her nede og jeg blir ansett som svært kjedelig fordi jeg har "kun hver tredje dag policy". I morgen blir vi en hel gjeng med tepanyaki-morro på Jumeirah Emirates Towers.
Nå er det snart gratis-burger i loungen på Zabeel Saray før man skal få slettet noen narsissistiske CVer. Nyt dagen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Litt pakking før turen går til Tjøme. Offisiell feriestart i dag, selv om jeg i juli kun har vært to dager på kontoret. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Gud morning fra 50 km utenfor PMI - med sol og varme. Dagen i dag går til kun en ting: Soling på stranden - ha flott dag hjemme.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus,
Regn og kjølig i morgentimene her over. Fint vær ute til å holde seg innedørs og spa unna en del gamle saker å jobb. Ha en fin dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Mornings fra bæærgen, kom nett inn med WF 0404 (LN-RDY) fra TRF og returnerer senere i kveld med WF 0429(LN-RDV ifølge wf.no).
Hører rykter om finere vær til helgen, men som bergenser antar jeg alltid det verste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Grått vær her i dag. Tor har bebudet sin ankomst senere i dag, men vi får se om det slår til. Yr er jo ikke akkurat så veldig pålitelig.
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
-A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Cuzco. Nå venter Inca Trail med sluttdestinasjon Machu Picchu søndag. Satser på at det blir bra
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Lillestrøm... God tur til Machu Pichu. Har sett ruta dit, fra toget, og det må være tøft!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen, ja ... kun 15 grader her hos meg på morgenkvisten. Deilg. Media koser seg med at en 50 år gammel julirekord er brutt .. aldri registrert så lav temperatur på ATL i juli.
![]() Guttungen har tannlegetime klokken 10, så måtte sparke ham opp 'tidlig'. Pannekaker og bacon hjalp. Men deilig når onga er blitt så store at de kan kjøre selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Kaldere i "gamlelandet" i dag (her jeg er), men ellers har denne sommeren hvert allt annet enn kald.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag morgen fra Losby | EB | Flyforum | 13 | 14-02-2019 16:24 |
God torsdag morgen fra flytoget | EB | Flyforum | 11 | 30-08-2018 15:36 |
God torsdag morgen fra Osaka! | Concorde98 | Flyforum | 18 | 04-01-2018 18:29 |
God torsdag morgen fra Ganges | dc-8-63 | Flyforum | 19 | 13-08-2015 22:28 |
God torsdag morgen fra Singapore | sirpjalle | Flyforum | 13 | 10-11-2011 18:59 |