![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. På plass på Prærien for dagens innsats. Usikker på hvor lenge man blir sittende, men kunne jotenke meg en skitur i kveld.
Måtte faktisk grave i samlingen av toalettmapper fra fly i går kveld, da jeg var tom for tannkrem. Fant heldigvis en minitube i Thai sin, som riktignok smakte høgg, men funket til formålet Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra et sted i Groruddalen i Oslo - stedet hvor GUD glemte når det gjelder det meste. Her har vi nesten sommer - pluss 2 grader.
Jeg hadde vært glad vis OSL gutta kunne fjerne litt snø mot 01R ( Fra den store plassen- hvor det legges snø) og frem til flishaugene. Folkens hvordan er veien inn mot sanddyna på 19R ?? Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Kristiansand
Booket tur til HKG i sommer, selv om det ikke er helt sikkert at turen blir noe av. Ellers er den en fin morgen og ingenting krevende på dagsplanen. Ha en super dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Trondheim
Bursdagsfeiring til eldstemann idag -fullt hus og stormende jubel. Ha en flotters dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Godt "Fagmøde" fra CPH, heldigvis ingen ulovlige aksjoner idag, så det ser ut som flyet til San francisco er i rute!
Ha en fantastisk dag og uke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag må det bli fra Snillfjorden når klokka passerer 12.15 denne dagen.
![]() ![]() ![]() Ønsker alle forumister og #avgeeks en topp dag!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God formiddag, ja .. her i Vestsørøst ble Farmer m/familie jagd ut på landeveien tidlig - forhåpendtligvis klarer de å holde seg foran uværet som er på vei inn. 15-20 cm våt sne er varslet i løpet av ettermiddagen/kvelden og mer den veien han skal. Klar for vår nå - sørstatene er ikke bygd for vintervær.
Kaffen er i koppen og P13 er på radioen. Klar for jobb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God onsdag fra stinn gullstue på OSL. Etter en kort og intens arbeidsuke er det på tide å reise ut på nye eventyr.
![]() Begynner å bli blortskjermt med å ta fridager, dette kan ikke bli en vane.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag fra Prærien | Someone | Flyforum | 28 | 17-06-2016 21:15 |
God dag fra Prærien | Someone | Flyforum | 8 | 16-12-2015 17:18 |
God onsdag fra Prærien | Someone | Flyforum | 11 | 09-12-2015 13:51 |
God onsdag fra Prærien | Someone | Flyforum | 9 | 07-10-2015 15:10 |
God onsdag. Prærien kaller | Someone | Flyforum | 12 | 05-08-2015 17:18 |