![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
De har utrolig god mat i denne byen. Skal snart videre med tog, men først en tur i zoo for å se fangede varianter av dyrene jeg nettopp så i Afrika.
Ha en god en alle, snart helg og greier.
![]() |
#2 |
Star Alliance only.
|
![]()
God morgen fra SK238.
Ha en riktig fin dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Kona måtte ha bilen i dag så begynner dagen med buss for bil, hvilket betyr godt over en time for å komme meg på jobb i skogen vs den vanlige halvtimen. Fordelen er dog at jeg da enkelt kan plukkes opp på veien til Tjøme senere i dag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da var det siste dagen i denne arbeidsuken der unge lovende Sirpjalle har gjort mye av det unge lovende ikke kan. ![]() Tipper det blir en tur innom Idsøe på vei hjem for noen godsaker og en tur innom naboen for et par flasker med røde flytende druer! Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Fossum, endelig fremme på kontoret, østre linje er som kjent stengt for togtrafikk og det er buss for tog noe som krever toppen av tålmodighet!!
Ha en fin dag og helg forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim
Foreløpig ferdig med malerarbeid i stua, nå venter vinduskarmer..... ![]() Uansett....Hamar var så gavmilde at de sponset meg med 50 kroner igår, skulle vært en 4-5 nuller i tillegg ![]() ![]() ![]() Anyways.....ha en fortsatt strålende dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - skal hente meg en fullformat Canon til bruk på sanddynene bl annet. Håper at været er på plass - så man kan teste ut fullformat
![]() God helg. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Morn fra Nydalen!
Blir kort arbeidsdag før det bærer sørover til Østfolds skjærgård ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God dag fra SIN. Akkurat kommet tilbake fra en lang men fin dag i Singapore Zoo. I kveld skal dragen luftes på Ku De Ta så vi har èn fin hangover på SIN-DPS i morgen.
Nyt helgen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Berlin. Sitter å nyter den siste frokosten på Park-Inn Alexanderplatz før hjemreise kl 13.20 fra TXL. spennede by jeg har vært i. Mye å se.
Bare ta noen timer hjemme før det er ut på tur igjen i morgen Ha en nydelig helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hrummmph fra Varna. Ekstrem fyllesyke etter fest med gal mann fra Milano, glade gutter fra Kuwait og på toppen av det ungdommer fra Stavanger. Golden Sands er djevelens verk. Hyggelig å være tilbake i selve byen og Slavenas bar. Noe skya i dag. Ha en fin fredag!!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Grump. Vekket med dunder og brak 05:15 av naturens egen vekkerklokke - helt uten forhåndsbestilling. Ga opp å sove videre og sitter nå med to 'tøffe' hunder under kontorpulten. Dårlig plass til beina nå .....
![]() Nok en helgevakt står på programmet, men først frokost og en tur til dynga med ukas søppel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Upgrade me....
|
![]()
God fredag fra SK2308. Virkelig solid tulleladnig meg krøtter ombord! Folk klarer altså ikke de mest elementære ting. Som å finne setet sitt. Hjelpe meg selv!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God aften fra Blokkhus, DK.
Dagen har vært tilbrakt i Fårup Sommerland, i et nydelig vær og høye temperaturer. Nå er det relax på hotellet og så får vi vel straks ut og finne et vannhull. I morgen blir vi nok inne i hotellets badeland. Det meldes store nedbørsmengder her i morgen dessverre. Deilig å sitte her med noe godt i glasset og se ned på stranda hvor folk fortsatt bader. God helg! Utnytte den godt, for snart er det høst! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God aften fra heimen. Sommeren fortsette her hjemme, det ble utelunsj i dag og bading etter jobb med soltørking i ettermiddagssolen.
Fremdeles respektabel temperatur i badevannet, det salte: ![]()
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ahhhh, for en sommer!
Dagvakter i fleng gjennom helgen burde medføre noen gode økter på joggeføttene ettermiddags, med påfølgende muskelnedkjølende væske via svelget. Nyt de blanke kveldene folkens!
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
Morro i ATL .. fruen slille hatt en flight fra Tampa klokken 1400 .. de er nå forespeilet takeoff 1723 .. visstnok dårlig stemning og mue bitching fra crewet om arbeidstid som går ut ved syvtiden. De hadde vel kanskje ikke planlagt stopp i Atlanta ..
Skikkelig storm som feide forbi sør for meg .. Lufthansa brukte halvannen time fra landing til gate og de var ikke alene om det .. hører på liveATC og det har vært flere som måtte gå tilbake til gate uten å kunne ta av da de hadde hatt passasjerene ombord i tre nærmere tre timer. Dumt å ha en slik regel når det kun står om få minutter .... Oh well .. mange med større problemer enn Fruen ... hun skal bare hit. Royal Air Maroc meldte seg på radioen .... B767 .... charter eller vedlikehold .. ? De flyr ikke hit regulært .. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag fra L1 | Someone | Flyforum | 17 | 10-05-2019 20:29 |
God fredag fra Sola! | sirpjalle | Flyforum | 11 | 21-11-2014 13:43 |
Billigst flybilett fra Lyon til Oslo | hifiman | Reiseforum | 6 | 30-12-2013 22:47 |
God fredag fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 27 | 29-09-2012 05:58 |
God fredag fra Thailand | FlyHi | Flyforum | 23 | 12-11-2011 00:39 |