![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Skal med KL 1148 i dag og har forsøkt å sjekke inn på nettsiden til KLM X antall ganger siden i går. Etter å ha tastet inn flight details, kommer følgende melding opp: "An unexpected error occured". Skrot! Tydeligvis ikke bare SAS som sliter med nettsidene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
I og med at KLM er i en overgangsperiode til Altea DC kan det kanskje ha med det å gjøre. Har du forsøkt å benytte 13-sifret e-ticket nummer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Takk for tipset JoeW. Forsøkte med billettnummeret nå, men med samme resultat... Tenkte deretter jeg skulle forsøke KLM Service Center, og fikk da opp denne meldingen: "Sorry, we could not find the page you were looking for". Fantastisk
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det KAN selvsagt være gode grunner som problemer med e-ticket, eller en manuell blokkering eksempelvis om man ønsker å reroute deg ved fult fly -- men antagelig er det vel bare en god gammeldags bug og alt løser seg sikkert på OSL!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Oi, her tok det visst av... Det ordnet seg på OSL, men funket ikke på innsjekkingsautomat. En hyggelig kar på Røros flyservice ordnet opp og ordnet exit-row sete. Det koster vel ekstra på nett om jeg ikke husker feil. Et par år siden forrige KLM-flight, og registrerte endring i serveringen. Slutt på rundstykker med Gouda, men til gjengjeld gratis Heineken
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Det meste tar av for tiden her inne dessverre. Men fint det ordnet seg :-) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
An unexpected error occurred. We are sorry but a technical error occurred. Please try again or go to the check-in counter at the airport. Skyldes trolig en ruteendring på 5 min som hadde avstedkommet en warning på bookingen min.... Tok kontakt med KLM på den internasjonale facebooksiden deres (den norske er ikke bemannet etter 16), og etter et par meldinger og en snau time var jeg sjekket inn på 4C og 4D. Har brukt facebooksidene flere ganger, og alltid fått hjelp med problemet mitt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Flere som opplever problemer med å sjekke inn på KLM sine sider?
Selv om det skal være åpent 30 timer før flyging så opplever jeg at inntil 24 timer før er ikke det mulig å gjøre noe på nett. Stressa litt denne gangen siden jeg skal ha med meg en halvt flyttelass og ikke vil betale dobbel pris på flyplassen. Hun jeg ringte i formiddag fikk til å registrere ekstrabagasjen etter å satt meg på vent i 20 minutter for å få hjelp. Da jeg gikk inn nå under 24 timer før virker alt til å være Normalt. Tidligere har det fungert på Air France sine sider når KLM sine sider ikke har fungert, men det gjorde det ikke i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Når innsjekking ikke fungerer for meg, så bruker jeg linken jeg får fra KLM per E-post. Den virker som regel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Check in online med Air France | Mariushb | Reiseforum | 3 | 03-05-2013 19:36 |
Problemer med status på LH online check in | Chriscross | Reiseforum | 2 | 05-10-2011 19:02 |
Online check-in mulig med Air China? | robertaas | Reiseforum | 3 | 06-12-2010 22:52 |
KLM online check-in | kbo | Reiseforum | 3 | 30-12-2008 21:45 |
Online check-in med bagasje... | LCH | Flyforum | 14 | 18-12-2004 09:19 |