![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mprnings fra Tjøme. Her tar solen allerede bra her jeg sitter og ser utover Oslofjorden. Bursdagsfeiring for svigermor før det i kveld blir retur til Oslo. Tror jeg fikk nok sol i går, så kanskje jeg bør ligge i skyggen med boken min? Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superflyer
|
![]()
God søndag fra Trondheim. Her er det litt opprydding og kasting av ting og tang i containere fra borettslaget. Etterpå taas turen til opphavet for åpen dag på museum/bondegård. Ha en flotters hviledag
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Go morgen ifra Galemoen, snart frokost på Park inn, da det ikke gikk fly til HAU i går kveld. Så da blir det noen timer avslapping her tenker jeg. Hatt en fin fin tur med en av våre dekk leverandører, så blitt litt testkjøring, høydepunktet var vel å sitte på ett par runder med proff testkjørerer i Porsche 911. Gikk unna gitt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen, frokost er inntatt - hunden er luftet - fruen er i gang med helgenrengjøring og det er varmt og solen står høyt på himmelen.
God søndag til deg også. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Her er planen å komme seg en tur på fjellet. Nydelig vær her i vest!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Det er en lat søndagsmorgen her. Sen frokost og søndagsavis (sånn derre papir-sak). Etterhvert blir det vel en bok til kaffekoppen også. Sørget for null planer i dag for da er det ingen ting som kan skjære seg.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Lat søndag her også gitt. Får kanskje komme meg ut en tur og nyte finværet. Ellers ingen planer, kanskje en tur på Kontraskjæret i kveld for VM, men får se an formen da - ble en brudulje i natt som innebar litt alkohol og det merkes. Likevel så fortsetter man bare å drikke selv om det er selvforskyldt kvalme/hodepine. Ha en fin dag uten bakrus. Fordelen er at den forsvinner, det tar bare litt tid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra gardermoen her har jeg akkuratt ventet 30 min på bagagen men den kom i alle fall som nr. 1 da det endelig kom noe fra SK 4022 så priority tagen virket om ikke annet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God dag fra SVG. . Klar for SK4024 og videre med 4094. Ny uke med nye muligheter.
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Good morgen! Hjemme noen timer forsinket i går etter en uplanlagt pitstop i Philadelphia. Siste strekket gikk i en Southwest 733 uten wifi, så da røk håpet mitt om å få se annen omgang av England-Italia ...
Litt underlig flight .. Delta fløy smekkfulle hver time, mens vi kanskje var 40 pax totalt ombord i Southwest'en. Tror ikke jeg har fløyet i en så tom flight siden høsten 2001. Men nå er'e farsdag. Fikk forskriftsmessig behandling i morges, og fruen overrasket med et par Two Captains, som hun slumpet til å funne i den lokale spesialitetssjappa. Da blir'e ribs, wings og Two Captains til fotballen etterpå. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra Tjøme | Someone | Flyforum | 8 | 24-06-2018 19:54 |
God søndag fra Tjøme | Someone | Flyforum | 18 | 26-07-2015 16:48 |
God søndag fra Tjøme | Someone | Flyforum | 15 | 13-07-2015 14:09 |
God tredjedag fra Tjøme. | Someone | Flyforum | 6 | 27-12-2014 16:52 |