![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Shanghai starter dagen med overskyet og disig,temp. rundt 16-17 grader.
Nu er alle ikonene tilgjengelige her borte,til og med han som "moon'er",til gjengjeld er det blitt umulig aa klikke paa linker. Sist kveld ble en omgang med spisepinner i halvsvime etter en laaaang dag med svaert lite soevn.Men maten var god,den,bevares.I kveld blir det antakelig en japansk teppanyakirestaurant.Det er alltid godt! Ha en bedre dag! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad søndag...merkbart kjøligere i hovedstaden. Blir en tur på plantesenteret for å gjøre det enda litt grønnere på vernadaen. Ha en bedre søndag - snart ny 4 dagers uke...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
at your service!
|
![]()
God morgon frå Ørsta! Her er far oppe med vesleprinsessa, medan mor søv, sidan ho hadde utdrikningslag i går. 28 dagar att til bryllaup no! Ha ein strålande dag!
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Lettskyet, rimelig bra vær men steikje kaldt!
Venter på at klokken skal bli 13:00 så man kan tilbringe nye 9,5t på OSL.. Yeee! ![]() Fri i morgen, ellers jobb hele uka - men eneste lysglimt er at det nærmer seg T-30 dager til avreise! ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God dag fra Bergen også...
-Ikke mye vårvær her i dag ! -I sted var det sludd i regnet,- og temperaturen ....,- ja den her "hele" 4,5 grader ! Det var jo mye varmere midt på vinteren enn i dag . Kjørte elste sønnen opp på flyplassen i sted,- han skulle være på "vakt" etter kjendiser.... -Skulle se om han fikk noen autografer der oppe når de skal hjem etter "gullrute-festen". Ikke noe å være der oppe etter for meg når det er slikt vær...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
www.lch78.net
|
![]()
God Søndag.. her oppe i nord har jeg ikke trurt å titte på gradestokken enda.. av den enkle grunn av at her SNØR (!!!!!!!!!!!!) det..
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God søndag fra en solfylt Oslo. Kom akkurat tilbake fra Sportvogntreff på Øvrevoll og der var det for de av oss som er autofile (itillegg til aerofile) mye lekkert å se på. Også for slike som meg som foretrekker kjøretøyer laget i de to sydligste tyske delstater
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Var vel en og annen italiener der også...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
God morgen fra Alpharetta! Her borte er det morsdag, og saa fort 'formalitetene' er unnagjoert her hjemme, baerer det videre til Svigermor i Greenville ...
Hadde skikkelig tordenvaer i natt, saa vi ble invadert av hund, katt og niaaring. Godt aa ha stor seng .... Men naa skinner sola! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag. Da er jeg igang med våronn, slik at jeg får føttene skikkelig ned på jorda igjen ;-)
I dag har jeg pløyd og slåddet ca 30 mål med åkerland, og nå står en konfirmasjonskaffe for tur med hele familien med. Så er det bare å laste inn i bussen og kjøre avgårde. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God soendag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 11 | 07-01-2008 18:47 |
God soendag! | FBU 4EVER | Flyforum | 14 | 28-10-2007 21:50 |
God soendag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 10 | 25-09-2006 02:03 |
God soendag | dc-8-63 | Flyforum | 7 | 03-04-2005 11:05 |