![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jøsses, jeg er førstemann for en gangs skyld...
![]() Godværet over Drammen har tatt en pause, med 14 grader og regnvær. Vel, det var vel kanskje på tide? Sykkelturen i går sitter litt i fremdeles, men det føles egentlig helt greit - jeg tror jeg skal få brukt sykkelen ganske mye i sommer etter at den har fristet tilværelsen i 9 måneder i kjeller'n etter at jeg kjøpte den i fjor. ![]() Uansett, dagen bringer møter og middag med broderfolk fra øst, dvs. den svenske GN Netcom distributøren. Ha en strålende dag! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad mandag! Bra for naturen med litt regn i dag - digg også å måtte trekke dyne opp fra gulvet på morgenkvisten etter å ha svettet i lakenet i flere netter på rad... En liten "korreksjon" værmessig er bare bra. Neste uke er det skoleferie og da forsvinner køen på E18.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nå blir det visst en uke med drittvær her i sør. Vil gjerne ha finværet tilbake snarest!
Her blir det en rolig uke på kontoret. Hva har skjedd med EB? Har noen lurt i han en sovepille siden han ikke har åpnet denne tråden i dag? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() Sjekk første innegg i denne tråden, så får du svar http://www.scanair-forum.net/forums/read.php?TID=12227
![]() |
![]() |
#5 | ||
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() BF ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
God morgen fra Fornebu
![]() Tilbake etter nesten 2 uker borte far jobb pga matforgiftning med påfølgende ubehageligeheter. Våget meg en tur på OSL på lørdagen, da jeg trengte sårt litt frisk luft. (jet eksos). Men bortsett fra det har de siste par ukene vært kjeldige greier. Stille og oppholdsvær her akkurat nå,men det ligger noen skyer utafor her ser jeg. Så jeg regner med at det kommer litt mer morro etterhvert. Kos dere folkens .)
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
T - 43h til liftoff..
Disig, klamt og 21 grader her oppe nå - ikke no' sol å spotte! ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
det ble nesten en "EB-dag" på kontoret i dag, dog uten alkohol. Barnehagen ringte og far måtte hjem. Da er det greit med trådløst nett og hjemmekontor - når Prinsessen har sovnet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() I nord (les BOO) har tempen stegen et hakk eller to, men solen glimrer med sitt fravær. Metrolygen har lovt oss litt bedring i uken.
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen ogsaa fra Alpharetta, hvor fuglene skinner og solen synger! Slapp Il Divo i gaar - ble 'Cars' istedet. Helt greit for meg!!
De sa paa nyhetene igaar at Britney Spears vurderer aa flytte til byen, so there goes the neighbourhood ... eller det som er igjen etter at Whitney Houston og Bobby Brown flyttet inn ... ![]() Ikkeno' spesielt paa programmet idag - unntatt fotball, selvfoelgelig .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ettermiddag! Dagen har vært særdeles disig og lummer, og nå slår altså spådommene til; torden og regn. Radarbildene viser noen rimelig hissige celler på vei nordover ute i Skagerak. Følgende melding er utstedt fra IPPC: ENOS SIGMET 01 VALID 91430/191830 ENMI - NORWAR FIR FRQ TS FCST S OF N059 AND E OF E00730 W OF E 00900. CBTOPS
EST FL250-FL300. MOV NE. NC. Så da er det vel bare å benke seg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Ryktes at det kan bli litt grumsevaer her ogsaa ... det vil isaafall vises paa kartet.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad mandag morgen | EB | Flyforum | 25 | 07-12-2009 22:51 |
Glad mandag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 24 | 04-03-2008 10:39 |
Glad mandag morgen... | EB | Flyforum | 17 | 03-12-2007 16:46 |