![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Beitostølen. Parkerer igjen kona hos de gamle, men jeg kjører ned mot hovedstaden for noen dager med jobb. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Morn fra Sravanger. tidlig våken her, men har heldigvis ikke ligget våken i natt. Rekker muligens en kaffekopp før jeg kjører ut på jobb. Satser på det blir en rolig uke. Ha en god dag forumister!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Joker
|
![]()
God mandag fra elvebyen Drammen.. Etter dagesvis med ustabilt trådløst nettverk, vurderer jeg idag og ta tyren ved hornene og gå til innkjøp av en ny ruter. Ellers blir det en ganske rolig uke på gjemmekontoret, halvannen dag i Singapore i slutten av uken er dog noe å se frem til.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God kveld fra (-12timer) Honolulu . Som vanlig alt topp ....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - bra trafikk i luften - de lander på 01 denne morgen og trafikken går over mitt hode på kontoret - fin dag med blå og klar himmel.
Ha en god påske folkens. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus,
Vår?! Her er det 4 grader og sur vind på morgenkvisten med hissige regnbyger inn i mellom. Nordvesten har omsider meldt seg etter flere måneders fravær. Vel , det blir forhåpentligvis en rolig dag på jobben etter som de fleste har tatt påskeferie eller avspassering. Billett er kjøpt for SK4615 i ettermiddag og 2 dager borte på øya i vest før returen onsdag. Da blir det påskeferie. Ha en fin dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå gate 53. 75 min er ikkje meir enn kva ein treng når ein får bussgate, innslepp på gate 2 og skal til 53 med både smått og stort og bleieskift... Ha ein fin ein, morgonfuglar!
![]() |
#8 |
Superflyer
|
![]()
Morn fra Trondheim
Her er det jobbepåske fram til onsdag-deretter ferie. Ha en strålende dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen fra Martinique. Ble oppringt 3 og 4 i natt av Aeroflot som lot en talegenerator fortelle meg på russisk om 10 min ruteendring.
Idag blir det rundtur på øya og jeg ser spesielt frem til byen Le Robert. Ha en god en også dere som ikke ble vekket av en streng russisk stemme.
![]() |
#10 |
Browncoat
|
![]()
Bom dia fra SVG
Bilen er overlevert doktoren for utbytte av viktig væske. I tillegg så blir det et par "småjobber" i tillegg, mistenker at skivene bak må byttes da den ene hadde noen riller da jeg skiftet til sommerdekk. Det var de kronene ![]() LH875 og LH1172 skal frakte meg til en av de byene jeg liker best. Meldt fint vær der nede :Colgate: Litt blomstring i en av kantinene på FRA blir det også, men lesestoff er medbrakt ![]() Ha en fin dag/påskeferie forumister ![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God dag fra kontoret på Oslo Øst. Store IT-problemer har medført at de fleste av dagens planlagte arbeidsoppgaver så lang ikke har blitt utført
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
I morgen tidlig blir det enda mer av det gode da tar man tbane og DLR ut til City airport før Airbus 318 over dammen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Happy mandag fra Sola, surt og kaldt på disse trakter selv om solen for øyeblikket titter fram.
Siste bilen fikk sommerkalosjer påmontert i går, så da er den klar for påske tur til Sogn. Det meste jeg planla å gjøre på jobb i dag skar seg, starter vi med blanke ark i morgen. Ha en flottings dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God kveld fra MH Golden lounge på KUL. Om litt blir det MH88 til Tokyo. Blir nok kjekt.
![]() |
#15 |
Browncoat
|
![]()
Greetings fra en av de ørten biz-kantinene til LH her på FRA, nærmere bestemt den rett over de gamle i knekken på T1A.
Her blir man nok værende en stund å småspise frem til avgang til LIS. En grei tur ned fra SVG, som alltid når man sitter ved nødutgang og har masse beinplass ![]() De som jeg delte 3-seter med skal visstnok også til LIS, med samme flight som meg. Så sa i hvert fall BP deres. Som ekte nordmann tok jeg selvsagt ikke kontakt med dem ![]() Ha en fortsatt fin dag folkens ![]()
![]() |
#16 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God efta fra Kempinski Nairobi, der jeg har drevet litt U-hjelp i check-in.
Pen Dame: Ok, I need to reserve an amount on you credit card for incidentals, ok? Meg: Ok Pen Dame: Thank yoooouh… Here we are. Please sign here. Meg: For 8175 US Dollars? Pen Dame: Yes, please Meg: I bet you, yes please, but why USD 8175? The room is only USD207 Pen dame: Yes, yes, but I must add USD150 for incidentals. Meg: Yes, and….? Pen Dame: And the late check-out and taxes! Meg: Perhaps you should try USD817,5? Pen Dame: No no no no. 150 + 207 + 207 + taxes = USD8175! Men så fant jeg penn og papir og hjalp jeg henne litt med kommaplassering og sånt. Så hjalp det. Sånn går nu dagan. Søsteeeeer…. ILDVANN
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God Mandag:-) | Scandinavien_Airlines | Flyforum | 14 | 22-02-2016 16:13 |
God mandag | KristianSk | Flyforum | 11 | 14-07-2014 23:04 |
God mandag | LN-FHU | Flyforum | 16 | 12-08-2013 14:46 |
God mandag | Someone | Flyforum | 33 | 14-12-2009 13:29 |
God Mandag!! | LN-MOW | Flyforum | 4 | 20-12-2004 21:33 |