![]() |
|
![]() |
#1 |
Upgrade me....
Join Date: Mar 2012
Posts: 2,316
|
![]()
Ser Claus vil sette igang igjen
http://www.rbnett.no/nyheter/article9430647.ece Bra at noen tør satse. Så jo ikke ut til å være en så forferdelig drift tidligere, så hvorfor skulle det ikke gå (om man dropper særs uheldige flykjøp) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Mar 2008
Location: Harstad
Posts: 2,682
|
![]()
Ingen skal ta fra at han har en sporty holdning til dette. Kanskje de her tidligere feil å lære av, og får dette til. Tiden vil vise. Om ikke Widerøe finner ut at de skal trafikkere her, så får de i alle fall ha ruta i fred.
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Dec 2012
Posts: 533
|
![]()
Den fyren har virkelig pågangsmot! Skulle likt å sett flere 80-åringer gjøre det samme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
Posts: 7,545
|
![]()
Får håpe på en uvanlig flytype og noen spennende flyruter utenom TRD-MOL..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,441
|
![]()
Dårlig gjort overfor familien å svi av formuen på slikt ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Mar 2012
Location: Bærum
Posts: 4,633
|
![]()
Det kan jo være grunnen
![]()
__________________
Jeg har ikke vært overalt, og det ser ut til å kunne ta litt tid |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Upgrade me....
Join Date: Mar 2012
Posts: 2,316
|
![]()
Om dere ser på tallene her så klarer ikke jeg å lese så mye annet enn at dette faktisk kunne ha overlevd, hadde det ikke vært for den fadesen med flykjøp/ikke kjøp/kjøpe tilbake eller hvordan det nå var
http://www.proff.no/selskap/krohn-ai...aper/Z0I9B1MX/ Vi trenger flere slike som Claus. Last edited by Tjab; 03-04-2014 at 21:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Mar 2008
Location: Harstad
Posts: 2,682
|
![]() Quote:
Nå har de uttalt at trafikken ikke var like høy i 2013 såvidt jeg har fått med meg, men tar man unna alle finanskostnadene (som skyldes lån i forbindelse med flykjøpsaken) så har de endel å gå på. I tillegg fløy Helitrans store deler av 2012 til en høyere kostnad enn AIS, slik at kostnader fort er litt lavere.
__________________
Last edited by LN-TIB; 03-04-2014 at 22:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Mar 2008
Location: Harstad
Posts: 2,682
|
![]() Quote:
![]()
__________________
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
Posts: 7,545
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
S7 Airlines ønsker å starte datterselskap i Nederland | Trdfly | Flyforum | 2 | 28-09-2015 19:53 |
Iberia skal starte lavprisselkap......igjen! | Someone | Flyforum | 4 | 23-10-2009 09:40 |
Info møte i dag: Norwegian ønsker å starte opp på Molde lufthavn snarest mulig. | Wiggo Hovde | Flyforum | 5 | 28-05-2009 16:52 |
Twin Otter-produksjon er i ferd med å starte opp igjen | Desk pilot | Flyforum | 5 | 04-04-2007 11:27 |
Coastair vil starte igjen på HAU-OSL? | LN-KGL | Flyforum | 16 | 05-02-2006 12:27 |