![]() |
|
![]() |
#1 | ||
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det er nok av kritiske røster til Avinor og ikke minst OSL og det virker som om de ikke er opptatt av annet enn å drive taxfree butikker. Nå skal det sies at det skjer ting internt i Avinor ift organisering og ikke minst samarbeidet eller det manglende samarbeidet med for eksempel næringsliv, turistindustrien og OSL i tillegg til at et par av de mest sentrale skikkelsene med mose under armene snart pakker ned vaffeljernet og går av med pensjon. Utover det så har Avinor og Dag Falk Pedersen gått ut og sagt at det skal satses på nye langruter fra OSL uten at de har fulgt opp og sagt noe om hva de konkret har tenkt til å gjøre utover å T2 prosjekter og noen nye gater.
Uansett så oppfatter jeg dette som nye tanker derifra: Quote:
Quote:
Det er allerede annonsert en rekke nye langruter fra OSL med oppstart i 2014 så får vi se hva de på sikt klarer å få til, og da helst utenom DY sine planer da de nesten lever sitt eget liv mer eller mindre uavhengig av hva Avinor og OSL gjør og ikke gjør. Jeg gleder meg til fortsettelsen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Spørsmålet er vel også hva konkret som vil komme ut av det og man ikke bare får nok en utredning
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ny flyplass i Bodø - Status | Herlov | Flyforum | 107 | 28-11-2024 18:10 |
Flyselskapene vil straffe Avinor | sail4fun | Flyforum | 16 | 05-12-2005 17:50 |
Avinor vil si opp millionkontrakt | DY | Flyforum | 1 | 19-11-2004 09:54 |