![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Jobben kaller og med en flatpakket sofaseng fra Ikea som ligger hjemme å venter på montering fikk jeg bok en god grunn til å jobbe overtid. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Morn fra SK kantina LHR . Må ta en liten en eller... Veldig trøtt, etter nesten 14 t fra SIN, og som vanlig fæl security her... Vil unngå denne plassen mest mulig i framtiden....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superflyer
|
![]()
Mårn fra bartebyen
Klar for Fly & Øl ikveld etter noen timer på jobb. Bursdagsfeiring for eldstegutten igår=kake og muffins til kolleger idag ![]() ![]() ![]() Ha en strålende en - og håper så mange som mulig kommer på treff ikveld !!! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus,
Fortsatt sørøst vær og vind her over. Det ser ut som om "vestlandsfanden" har kansellert alt sørvest og nordvest vær vi vanligvis har på denne årstiden. Vinterferie gjør at det lar seg gjøre å komme ajour med arbeidsoppgaver langt på vei nå som det er noe roligere her i prosjektet. Morgendagen vil likevel nødvendiggjøre en jobbtrip til AMS med KL1196 outbound og KL1205 retur. I kveld er det årsmøte i LMS Rogaland på Quality Airport hotell med påfølgende interessant foredrag. Ha en god dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Game Oslo. Her er det kaffe og sluttpakking for tur. Satser på en knakende kjekk tur ned til Johannesburg og etter hvert Cape Town, uten forsinkelser og med behagelig reiseopplegg. God onsdag for alle!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God tur Trond, venter spent på rapport ...har samme ruta i oktober med TK..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God formiddag fra Oslo nord - denne morgen ble det hvitt igjen - så forsvant dette.
![]() Ha en god dag. ' Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superflyer
|
![]()
Kylling.....*kakle-kakle*
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Så var det blitt onsdag.
Har allerede begynt å glede meg til helg jeg.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Onsdag
Ble vekket av DNB som lurte på om jeg var i Thailand. Det var jeg ikke og fikk dermed beskjed om å klippe begge kortene i to og kaste de. Kontoen var forøvrig tømt også. Viste seg at kortene var kopiert i desember i en minibank på McDonalds i Ao Nang. Så da går turen til New York i morgen uten visakort på hovedkontoen. Cash is king? ![]() Kan forøvrig melde om 5 grader og overskyet i sørlandets hovedstad! Håper alle får en strålende dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Hvor vanlig er egentlig skimming osv i Thailand? Brukte minibank på flyplassen og en vanlig minibank på gata der. Håper det ikke skjer noe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Dessverre er det ganske vanlig i turistområdene. Denne gangen hørte jeg om mange på hotellet som hadde fått seg en ubehagelig overraskelse. Dog i en helt annen minibank en denne. Ville ikke bekymret meg over å ha brukt minibank på flyplass eller en gang på gata!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra lesesalen.
Mer sommerferie ser ut til å ha blitt ordnet, men denne biten betaler ikke jeg for. Så da skal man fly inn til SXM før man skal seile en ukes tid. Er det sommer snart? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'moorgen fra vestsørøst! Morgenens varslede snevær uteble heldigvis. Det ville i såfall vært uhørt med sne tre ganger i samme vinter ... Vi har allerede hatt den værste vinteren på veldig mange år.
To arbeidsdager til før ferden går nord og østover .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God etter middag fra tiggerstaden. Da var dagens møtemaraton over. Nå skal man liksom begynne å faktisk jobbe. En morsom sak er at vi i avdelingen har fått tilbud om kurs i "Mindfulness" som metodikk for å øke fokus og redusere stress. Vi fant ut at worst case var dette noen "New Age"-ræl som vi kunne more oss med å harselere over og samle oss mot. Best case har det faktisk virkning.
Ha en god en alle i lotus- og andre stillinger.
![]() |
#17 |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]()
God kveld fra Skybaren på Rica Forum Stavanger, høres mer eksotisk ut enn det er, men grei utsikt. Møter i hele dag, og slik starter nok dagen i morgen også. Så er det hjem til Haugesund og gjemmekontor på freddan!
God kveld alle dere ute i den store verden.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag! | Hypern | Flyforum | 16 | 23-05-2018 17:08 |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God onsdag | Ståle | Flyforum | 13 | 03-07-2013 22:15 |
God Onsdag | learjet | Flyforum | 18 | 07-07-2011 05:10 |
God onsdag! | seilfly | Flyforum | 22 | 15-10-2008 22:11 |