![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Kaffe i k(r)oppen og snart klar for Bryggekontoret. Ble 19000 skritt i går og jeg kan jo ha det som mål i dag også. Ha en bra start på uken du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God mandag ja!
![]() ![]() Fin tur til Stavanger i helga. Nydelig vær å rusle rundt i. Gamle Stavanger var fint og også Solastranda. Utreisen ble 36 minutter forsinket dog, da ei kvinne hadde klart å boarde med sin manns boarding card på papir. Mannen brukte visstnok sin app på telefonen etter hva jeg hørte. Deretter fulgte diskusjoner om sikkerhet, baggasje de hadde ombord osv. Etter en del stiming fram og tilbake var det endelig klart for take off. De hadde utenlandske navn så umulig for hun i gaten og vite kjønn, det skal vel heller ikke være mulig å boarde to på samme boarding card? Skjønt jeg har selv opplevd at en dame satt i setet mitt med samme sete på sitt boarding card på OSL. Så feil kan åpenbart skje. Ha en flott mandag alle sammen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
God mandag fra Gdansk Får finne ut hva jeg skal gjøre i dag. Slukna tvert i går pga lite søvn natta før. Resultat våkne tidlig i dag. Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra en trikk i Oslos gater. Ny dag på jobben venter, og får vel mene litt om det som skjedde forrige måned. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Endelig fremme i Marina Del Rey. Omveien jeg tar for å variere reisemønsteret altså...
Finnair var bra. Selv i en gammel 333. AA Transcon i 321 er alltid bra, selv om maten er 100% uspiselig. God natt. Andy out ![]() Sent fra min SM-G925F via Tapatalk
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Mornings fra Groruddalen - det er starten på en ny uke og dermed 5 arbeidsdager igjen denne uken.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Selv iskremen ?!?!?
![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Nei. Iskremen spiste jeg. Biffen som svømte i 5mm vannbad derimot. Og hvitløksbr... uhm... kjeksene...
Sent fra min SM-G925F via Tapatalk
![]() |
#9 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra BGO og SK/Cafe.
Ny uke og nye 7 fri dager. Ble enda en natt på sofaen etter å ha prøvd å se på TV. Litt sein ut døren og glemte noe viktige ting hjemme men det får stå sin prøve. Blir 3 timer på ARN for det Plus'es videre til HKG. Ha en fin dag, og kommende god helg. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Faktisk en veldig fin morgen på Grønland; har nemlig ferie denne uken
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Morgen fra litt vestenfor!
Beste dagen i uka, selv om det må jobbes litt igjen etter deilige dager til fjells. Men... kun to netter, også bærer det avgårde til Spanias solsvidde øyer ![]() Kunne gjort seg med litt sol i gamlelandet også, men vi får ta det vi får. Makelig ukestart ønskes!
![]() |
#12 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God mandag fra en strålende fjellheim. Her er det oppstart av byggeprosjekt på agendaen. Ellers går det mye i trim og skritt her på forumet. Jeg har nå logga 9000 skritt og 176 etasjer hittil i dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
Hepp hepp .. logger ingenting, men prøver å gjennomføre en daglig 5km på torturinstrumentet sånn ca daglig. I dag ble det bare 4, men kompenserte i bolerommet.
Nydelig høstdag - nå er det perfekt vær her borte. I tillegg er det helligdag, så da er det bare å hive seg i hengekøya for en seriøs lur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God ettermiddag fra det Sørlandske!
Grått ute, men gjør ingenting når man er busy på kontoret hele dagen. Ingen reiseaktivitet denne uken. Så kanskje man kunne få gjort litt. Enda bedre at det ikke er noen avtaler på kveldene heller denne uka. Luksus! Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God ettermiddag fra hullet sør for Trondheim også kalt Melhus, våkna til grei tid å kjørte inn til Værnes for å ta bilder av LN-FVA - Fly Viking / Sirkus Giæver. Så hjem, redigere noen bilder å legge ut litt her og der på facebook under navnet Erik Westrum så rett til legen for å finne ut at jo da jeg har noen feil men de skal være små nåkk til å få lastebil lappen :-) Så forhåpentligvis om en stund blir jeg lastebilsjåfør eller har enda bedre papirer og sertifikater til å få meg en flyplass jobb. Så nå skal det slappes av resten av dagen, kansje finner jeg flere bilder å legge ut :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God aften fra Åfjord.
![]() Vindfullt som bare fy på Rånes, men været ellers kan man ikke klage på. Stille kveld innendørs, da byggmesteren selv fant det for godt å innvilge en fri-kveld, er man heldig så får man svippet innom en viss fotballkamp også før leggetid. Litt montering av takpapp i morgen så er mitt bidrag på prosjekt vinterhage kanskje over. Dog er ikke hjemreise før tidligst onsdag, mulig senere. Ha en fortreffelig en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 22 | 11-05-2009 20:49 |
God mandag morgen... | EB | Flyforum | 20 | 20-09-2005 10:47 |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 24 | 12-09-2005 19:47 |
God mandag morgen | Farmer | Flyforum | 9 | 15-08-2005 11:40 |