![]() |
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
......hvor festen starter....SEAHAWK's parkerte Denver Bronco's
Byen står på hodet, dette er kjempe morro - SEAHAWKS er klart det beste laget ![]() ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God mandag.
Det gikk virkelig veien for seahawks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
SpaceNeedle lyses opp i grønt og blått - fyrverkeri fra toppen med et enormt 12th man flagg, dette er stort !!!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Må innrømme jeg er litt misunnelig på deg som er i Seattle nå!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God kveld fra New York
Som en hyllest til seahawks i forkant av finalen fløy et boeing 747 sifferet '12' på flyradaren. Ganske spektakulaert Artikkelen kan leses i linken under http://www.komonews.com/sports/Boein...242814231.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Blåmandag + altfor-tidlig-vakt!
Schjooo'hoo, vi snakkes! ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Trondheim. Nå skal frokost inntas før jeg setter meg på toget til TRD. En helt ny arbeidshverdag venter.
![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Nidaros. Første dag i ny jobb, tjohei!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. En liten forsinkelse på morgenkvisten. Men heldigvis ikke av noe "DU-kaliber" så er nå på vei til Prærien. Ny time på Sats i kveld, siste finpuss på kroppen før helgens Holmenkollmarsj....så sant den ikke regner bort. Ha en fin dag
Last edited by Someone; 03-02-2014 at 07:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Stavanger!
Endelig EB2.0 komt ut av skapet, og vi kan sjå kva som gjelder. Gjelder det frå i dag? ![]() Videre er dagens treningsøkt unnagjort, og andre kaffikopp starter. Godt å vera tidlig ferdig med ting, så kan ein også gå tidligare heim frå jobb. Ha ein flott dag alle saman! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Endelig mandag ja. Har vel ikke akkurat ventet på den.....
Men nå er den her, og med den fulgte nyhetene om nye Eurobonus. Har du ikke fått med deg hva som gjelder, anbefaler jeg denne linken: http://bonusfeber.no/eksklusivt-sas-...nye-eurobonus/ Nå er det straks avsted på jobb. Flere møter i dag og månedsavslutning på toppen av det hele. Så mye å gjøre. I tillegg er det "Spis for 100" uke i Kristiansand hvor de fleste restaurantene tilbyr en rett til 100 kr, så her må det spises ute til lunsj og middag noen dager. Etter et par glass på lørdagen, klarte man å booke seg en billett til det tyske til helga. Så det blir kort jobbuke, og en lang øl-helg. Jaja. Greit med noe å se frem til! Ha en glitrende dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn! Idag må eg låne eit ord frå nabomålføret, i dag er det "(g)hjemme-kontor... Har konkludert med at om eg skal få studert litt i løpet av veka, så må eg vere ein stad der det iallefall er berre meg sjølv som er ansvarleg for distraksjonar. Så får prøve meg med å vere heime kvar mandag. Utfordringa no er at det er oppussing på gang, men eg får prøve å la drillen ligge... Prøver å få hol på tak og veggar så ein får drege opp ein bunte med kablar til det nye kjøkkenet... Fint å ha hus frå 60-talet der det på ingen måte er nokon som har tenkt på slikt før... Jaja, det har vore litt framgang.
Ha ein udistrahert dag! (Ut frå dagens EB-nytt ser det ut til at eg får sikra silver-status framover, ja... Uten at det er så kult i dette selskapet her ![]()
![]() |
#13 |
Superflyer
|
![]()
Mårnings fra Trondheim #etellerannet(mye trøndera på morran...)
Full jobbings fra morran idag,og det blir storinnhandlings etter jobb idag.Kveldn byr vel på ymse planlegginger..... Ha en strååålende dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
"God" morgen fra Lillestrøm. Trøtt som hyssing. Elefanten har døgna, for å få med seg alt om Eurobonus 2.0, og står nå og slenger rundt seg med paroler der han krever silver partner card. Spørs om ikke han blir verdens første elefant med EBS. Ha en fin dag, folkens.
![]() |
![]() |
#15 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God natt (morgen) fra Skaun!
Natten tilbrakt foran TV med Seahwaks-drakt, norske flagg, Seahawkscaps, hes stemme og en flaske godt "Bybi-øl"! ![]() ![]() Utroooolig fotballkamp i natt, skulle ønsket jeg kunne være i Seattle nå. Regner med "12" lager et helsikkes liv.. Queen Anne er vel full og full.. haha. ![]() Her går dagen med til mnds-regnskap og et par timers sove-lunch. Oslo i morgen og onsdag, s må nyte hjemmekontor-dagen maksimalt! GO HAWKS! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Det jeg fikk med meg av Superbowl var duskedamene, jeg mener bestemt at de skulle vunnet - drittdommer!!!!
Hade
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Merkelig at under superbowl popper det liksom frem en mange nordmenn som aldri følger med på NFL ellers. Blir litt som å kun se VM finalen i fotball. Skal innrømme at jeg nok er en av dem hva gjelder superbowl, men årets finale stod jeg over etter en lang og slitsom helg var det greit med litt søvn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Drit mandag. Endte opp med å gå hjem fra festen like etter pause i natt, ettersom jeg så mye bedre verdi i 1,5 time ekstra på puten kontra å bli enda mer sur enn jeg allerede var. Gratulerer til Andreas, Finn Erik og alle andre som likte resultatet med en stor seier.
Nok om det. Våken nå, og klar for en tur til Sognefjorden før turen går videre til BGO og ny tur nordover. Mye farting denne uken, og føler jeg gleder meg litt til det blir roligere tilstander. Kjekt å fly, men når man har innenlandsflyginger via Galemoen hver dag, hver uke, så blir man drit lei av å stå oppreist i køer, uten en eneste plass å sette seg ned. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
>>>>><<<<<
|
![]()
God formiddag fra fylkeshovedstaden i Nordland!
Her er det kommet lovnader om nedbør i dag, så får håpe det stemmer. Er i alle fall plussgrader ute nå, så da skal man få den grå bilen sin svart igjen. ![]() Ha en fabelaktig dag!
![]() |
#20 | |
Superflyer
|
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kanskje kommer Fnate....eller en God Torsdag fra Seattle | dc-8-63 | Flyforum | 12 | 18-10-2018 17:58 |
God lørdag fra Seattle | dc-8-63 | Flyforum | 17 | 26-08-2018 14:20 |
Meget god fredag fra Seattle | dc-8-63 | Flyforum | 11 | 21-07-2006 16:12 |
God morgen fra Seattle! | LN-MOW | Flyforum | 6 | 06-05-2006 23:03 |
God Morgen fra Seattle | LN-MOW | Flyforum | 16 | 02-10-2004 22:13 |