![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg ble utsatt for uværet før helga og ble rebooket fra sas til LH. Som EBG ser det ut om jeg nå får mindre poeng enn om turen hadde gått som planlagt er det noen regler rundt dette?
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Får poeng for opprinnelig booket rute, hvis du vil. Kontakt EBG-desken, så fikser de.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Monkey Traveller
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
Ble selv også ombooket av SAS i helgen, skulle til GDN men flyet fikk ikke landet verken der eller i WAW pga verforhold, så vi måtte returnere til OSL og med påfølgende hotell overnatting.
Lørdag morgen var flyet jeg hadde fått tildelt 1 time forsinket til CPH noe som resulterte i at jeg ikke hadde greid transfer til GDN der. Ble dermed booket over på Air Berlin via Tegel og Gdansk, trodde derfor det ville bli rot med EB poeng og leg men ser i dag at jeg har fått poeng for opprinnelig rute og aldt i skjønneste orden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Utfordringene kommer hvis man aldri kommer seg ombord |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Monkey Traveller
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
Ja vi tok av fra Oslo og kom tilbake etter ca 3 timer sightseeing over Polen. da har vi nok forklaringen der.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Rettigheter ved kansellering og ombooking | BårdK | Reiseforum | 7 | 12-08-2014 17:30 |
Bravo SAS - kompensasjon ved kansellering | chrisljo | Reiseforum | 16 | 08-02-2013 15:17 |
Poeng ved kansellering. | jjessen | Reiseforum | 1 | 05-02-2012 17:45 |
Rettigheter ved kansellering | Larsabal | Reiseforum | 18 | 23-11-2010 09:27 |
Air Canada - forskjellig praksis ved kansellering | Wiggo Hovde | Reiseforum | 3 | 27-07-2010 19:01 |