![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
En vanvittig flott sted helt isolert på enden av øya...vil skrive en kort rapport når jeg kommer hjem... Ha en topp søndag, det har vi..
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Hey, det er da ikke lov å bo andre steder enn White Beach på Borcay, for da blir det jo en helt annen type destinasjon.
![]() Selv ønsker jeg god morgen fra hagenissebyen hvor hagenissene har tatt opp mere moderne aktiviteter. Skal ifølge SAS ut og fly med Qantas idag og får derfor ikke sjekket inn online. Prøver å finne på noe fornuftig å gjøre de 3 timene fra jeg må sjekke ut til jeg kan sjekke inn. Bagasjen har vokst i løpet av turen så den er ikke noe særlig å traske rundt med.
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra et (som vanlig) vindfullt Wales. Blir kjørt til Neath omenstund - så blir det tog til Paddington, Heathrow Express videre og en 738 på dagens siste strekning. Blir det wrap-fest ombord eller pølsefest på OSL, tro...?
Natten tilbringes på OSL. Mosjøen imorgen tidlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Farris Bad. På tide å sende kona til massasje, mens jeg dykker ned i en bok. Snø i luften men vannet et varmt. Heldigvis så legger det seg ikke og er meldt litt varmere utover, da jeg fortsatt sverger til sommerdekk. Middag hos Farfor og Farfar i Sandefjord før det bærer hjem tiø hovedstaden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Hardanger.
Skyet med kuling fra øst, uansett etter gårsdagens utskeielser blir man å finne på sofaen med fotball fra diverse nasjoner på tv utover dagen. Enten det er snø i luften eller eksotiske sandstrander så ha en fin fin dag alle! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ute på tur
|
![]()
Morn fra endelig-hjemme-La.
Ferdig med 6-7 uker i en koffert og hoteller, nå er det på tide med å nyte høsten i Bergen! ![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Amatør
|
![]()
Urk fra Bislett, bytur etter en hel dag i baren på Stena Saga er alltid like lurt..not! Måtte en tur nedom Bunnpris når jeg våknet for å sikre meg et 1,75l eksemplar av Sunnivas appelsinjuice, kartongen er nå nesten tom!
Formen MÅ bare bli bedre, jeg skal ut og ete med opphavet etterpå! Ha en bedre søndag inntil videre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God midt på dagen fra det Sørlandske!
Rekonvaleserer i heimen, og når man ikke skal bevege seg så mye blir det begrenset hva man kan finne på. Godt trofekjerringa har fått fart på roomservicen her. Nå blir det egg&bacon brunch. BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
Da sitter man på 3D i en forsinket SK510 og nyter en dobbel G&T mens jeg lytter på Fotballekstra på NRK. Nettet funker greit, og siden jeg ikke skal videre før i morgen, er det ikke annet en en Stor Porselenstest som haster.
Tjo Bing!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Usj, ser ut som om jeg vil strande i CPH i natt pga forsinket fly.
Hva er da standardtilbudet fra SAS?
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Hotell m/morgenmad og first available i morgen. Eller senere hvis du vil sove litt. Det pleier ikke å være noe problem hvis du spør.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Det var liksom hotellet jeg lurte på. Er det et flyplasshotell som Hilton eller sendes man ut på vill jakt etter et ungdomsherberge 7 km unna?
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Regn med Park Inn, to stopp med Metroen unna
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Er det forskjell på status i så fall?
Har bare vært ute for dette en gang, og da ble det Hilton (er EBG) og ingen problemer med å få fly litt senere
![]() |
#15 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Takk, ser ut til at det er driftsstans på metroen slik at man må ta metroen 04:02 for å rekke første fly. :-(
Og frokostserveringen starter 04:00.
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 20-10-2013 at 21:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God ettermiddag fra New York, hatt en runde i Central Park idag i ett aldeles strålende vær.
Blir å finne seg noe å spise etterhvert tenker jeg. Ha en fortsatt god dag.
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
Tar du taxi og sender inn kvittering i etterkant med forklaring, tipper jeg du får den enkelt refundert. Force majeure!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
Og her på Rædissen Gardermoen er man oppgradert til møterom/festlokale .. synd man skal avgårde igjen så tidlig ....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Boracay, evt annen eksotisk destinasjon. | Jarlabanke Vking | Reiseforum | 39 | 17-06-2014 19:53 |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God morgen fra Apulit Island Resort El Nido | SQ 777 | Flyforum | 20 | 23-10-2012 21:21 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
Shangri La Bangkok | svetho | Reiseforum | 9 | 10-09-2009 08:57 |