![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
...eller godaften her fra Florida.
Her har jeg fundet et flyselskab der har en endnu mere ustabil hjemmeside end SAS (hvem troede det var muligt) - nemlig United. Kombineret med Country Inn & Suites ualmindeligt langsomme internet (36K modem hastighed når det virker) er det mildest talt umuligt at gøre noget som helst. Efter en times tid kom jeg dog frem til et godt tilbud på en upgrade til First på vores MCO-IAD flight i næste uge. ca. 100USD for 3 pax - det er jo en no-brainer. Kreditkort tastet og alt bestilt - og i bedste SAS-stil fik jeg en fejlmelding der intet siger om noget som helst. Loggede ind igen og frem kom bare en melding om at jeg skulle kontakte United for at få reissued min billet, da der var lavet en ændring. Efter lang ventetid og flere forklaringer til 3 forskellige medarbejder med udpræget indisk accent - og samlet over 30 minutter på telefonen fik jeg blot besked om at upgrade ikke var muligt og de slet ikke havde det tilbud, så det måtte være en teknisk fejl ![]() Tak for ingenting United - udover at bruge en masse tid på jeres goddag-mand-økseskaft inder-call center, der hele tiden satte mig "on hold" for at kontakte deres backoffice fordi de ingenting vidste om noget som helst ![]() jaja - 639 SEK som upgraden ville koste for 3 pax var da godt nok billigt, men så lad da være med at give mig tilbuddet, hvis det ikke er muligt.... Denne oplevelse får jo SAS IT og kundeservice til at fremstå som innovative og professionelle ![]() Her er dagen gået med junior i Magic Kingdom og imorgen skal vi hente fruen i MCO og så ellers igennem den store Disney runde de kommende dage. Forøvrigt ingen upgrade eller velkomstgave på Country Inn & Suites som Concierge. Spurgte ved check-in om upgrade og hun sagde at vi kunne da få et rum med pool-view. Det er dog ikke lykkedes mig at se nogen af poolerne fra rummet, så hvordan de definerer pool-view ved jeg ikke. Ellers er hotellet et standard Country Inn & Suites - ikke hverken værre eller bedre end dem jeg ellers har oplevet. Dog med fint pool område, som man dog betaler for via et resort fee. God dag til alle hjemme i kulden ![]()
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag morgen | EB | Flyforum | 11 | 02-05-2017 13:53 |
God tirsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 12 | 13-11-2007 12:06 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 17 | 30-10-2007 14:01 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 10 | 29-08-2006 16:18 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 8 | 30-08-2005 16:39 |