![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Endelig helg etter en over snittet aktiv uke.. I dag skal man slappe helt av - nei, nå husker jeg, 19 personer er invitert på pølser og champagne klokken 16. I dag er det faktisk kun nordmenn som kommer, og vi feirer at alle er tilbake og høsten er i gang.
I morgen kan man sikkert slappe av. ![]() Nyt helgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Grompf fra Jakarta. Jeg har brutt nok en barriere, og blitt Skype bruker. Har nektet lenge, men da jeg skulle starte dagen med to 40 minutters tlf konferanser med hhv Hong Kong og Denver ga jeg opp. En minuttpris på 24,99 hadde jo blitt en "månedslønn".
Nå skal man ha møte med noen skikkelig dodgy folk, så det blir å juge litt så man holder seg på hotellet (som forøvrig er ekstremt flott. En topp 5 ever). Elefanten bare humper rundt i Sittosekken sin. Ha en fjong dag.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Trøtt.no er en ganske god beskrivelse. Begynner å kjenne at jeg er lei av alt som heter oppussing og de! Så denne helger er jeg ingen ![]() Det er ei heller ingen Elefanter her i gården, men basert på gårsdagens shopping og regning som kommer fra elektrikeren, så har jeg iallefall en Tellefant som har gått og gjemt seg! ![]() Nuvel, ha en fin fag folkens! ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Hepp fra bussen. Folksomt her i dag, men fikk kapret sitteplass ut til prærien. Tranen er inntatt og jeg er klar for dagens oppgaver. Budsjettmøte med sjefen, men tror jeg er innenfor. Som vanlig på en fredag: hjemmelaget pizza i kveld, og jeg har fortsatt et stort lager av italienske spekeskinker og pølser. TFIF!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra kantina på OSL. Turen går til CDG med familien for en helg på Disneyland. CC Gold skal få prøvd seg for første gang idag. Blir spennende å se om franskmennene mener det er verdt noen ekstra perks... :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superflyer
|
![]()
Nok en strålende morgen fra Trondheim
Her er man akkurat kommet igang,og det er endelig fredag. ROlig helg planlagt etter hektiske to siste uker. Imorra blir det fotografering av hele familien...kommer til å bli en spennennde opplevelse med to smågutter .... ![]() ![]() ![]() Ønsker alle en strålende fredag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Browncoat
|
![]()
Grynt fra Tananger
Hadde ikke særlig lyst til å stå opp i morges... Det hjalp heller ikke på at jeg ble vekket av at det styrtregnet og at Chris Hemsworth var ute og bråket rundt kl 05 i natt. Det er i hvert fall opphold nå, men det spørs hvor lenge det varer. 8 timer til det er helg ![]() Skulle ønske jeg gjorde som en kollega, og tok helg i går. Vel, det er vel bare å hive på seg arbeidsklærne å komme seg ut og jobb, kanskje det får tiden til å gå fortere (man kan da håpe...) Ha en bedre dag forumister ![]() Fnate: Velkommen etter ![]()
![]() |
#8 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God morgen fra verdens navle!
Dagen startet med litt shopping av rødvin på Vinmonopolets sider, da de har høstslipp i dag! 4 flasker Rioja og 4 flasker Barolo av meget god kvalitet innkjøpt, kun 100 flasker tatt inn til landet av riojaen og 240 av Baroloen så fornøyd med fangsten! Blir mye god drikke til høstværet setter inn og sofakroken hyler av gjensynsglede.. ![]() Rolig helg på gang, starter med hårklipp og en bedre middag i kveld. Landskampen må man ikke glemme, selv om fruen satser på midlertidig Alzheimer på meg... Glem det frue!! Reisefri frem til fredag neste uke utrolig nok, så blir vel å prøve å nyte noen dager her hjemme! Ha en fin helg folkens, fra Jakarta til Honolulu, fra Narvik til Kristiansand, og fra Skaun.. ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
TGIF its Friday fra det Sørlandske.
Litt grått her sånn på quisten, men det skal visst bli bedre utover. Ikke det at det spiller noen rolle, for her er det bare få timer på kontoret før man skal ut og fly. First we take Manhattan, then we take Berlin. Ja, ok. Vi driter i Manhattan og flyr rett til Berlin tenker jeg. Skal bli fint med litt tyskt øl på hjemmebane igjen! God helg! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Da er heldigvis eksamen overstått og bestått, så jeg kan beholde jobben. Må vel snart hente de søte små i barnehagen. Vurderer enn joggetur for å gjøre det. Så blir vel litt pakking før en skal fly alene med to små til Oslo i morgen tidlig. Er en frue her i huset som har fortjent noen rolige dager nå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
G'fåremiddag .. landskamp, ja .. er det noen som ser slikt lenger?
![]() Sol, varmt og klamt i dag også .. kona jobber hjemmefra i dag, så jeg har søkt tilflukt oppe på kontoret mitt. Neste uke skal hun til Albany igjen, så da regjerer gutta ... Tjio-bing og tralalala! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God etter lunsj fra Gullstuen på Kastrup!
Fått meg litt mat og et par glass vin. Kun 4 ledige seter på flighten fra KRS til CPH, men hyggelige SAS folk ordnet heldigvis en 2 seter til meg, så flyturen var av det komfortable slaget. Dog var landingen noe hard. Så jeg kommenterte til kapteinen på vei ut at han landet som om han skulle ha stjålet både fly og fuel. Han parerte med et glis og om at det var jo töffe forhold. Nuvel! Sol og 20 grader på Kastrup. Strax videre med SAS til TXL. Jodda! Satser på nok en 2 seter for meg selv. Trur eg.... Mer törst nå! Sneiks!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
TGIF fra Oslo. Startet dagen 6 så jeg tror jeg dropper byturen i kveld som noen C-mennesker først ville starte 23:00.
På jobb er de forundret over at jeg ikke skal fly noe sted i helgen.
![]() |
#14 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Hvaaaaaaah??? Skal du ikke fly i helgen? You crazy bugger, you!
![]() |
#15 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Episk EPISK deilig med Fast Track på innenriks. Helt utrolig deilig å tusle gjennom på ca. 30 sekunder istedenfor 15min.
Et minus var at han som slapp oss igjennom slapp også folk med dårlig tid. Litt tåpelig, hvis det er menneskene sin feil så bør de lære av det / ordne opp i det selv (ellers vil de alltid være sene). Er det noe flyselskapet kan skyldes for så ordner jo flyselskapet opp... Gjelder kanskje ikke alltid DY ![]() Fin start på helgen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God helg fra UAE | SudCaravelle | Flyforum | 17 | 16-01-2014 23:09 |
God helg fra UAE | SudCaravelle | Flyforum | 11 | 09-01-2014 14:10 |
God helg fra UAE | SudCaravelle | Flyforum | 20 | 15-03-2013 14:40 |
God morgen fra UAE | SudCaravelle | Flyforum | 19 | 24-01-2013 17:49 |